HelloKjersti Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Julefreden senker seg over landet, men ikke før vi har delt ut en aller siste premie.Konkurranse: Julekalender 2013 – Luke 24 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Denne kan jeg godt tenke meg å vinne Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Bra jeg ikke kjøpte den før jul, da! Har faktisk "ryddet" plass til den! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Har enda ikke vunnet noe i Akams julekalendere tross deltagelse i flere år - nå er det min tur! Og - morsomt å se en tidligere kollega som svar på et julekalenderspørsmål - hei på deg! Endret 24. desember 2013 av Trondster Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Stemmer at Askepott sto på i bakgrunnen ja Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 hurr durr....ikke noe kjøtt i medisterkaker? :L Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 hurr durr....ikke noe kjøtt i medisterkaker? :LSom de vi fikk i forsvaret 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 medisterkake er skikkelig ikke-godt. Om det er kjøtt er det jo kjøttkaker. Det skjønner jo alle, og det er også godt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 medisterkake er skikkelig ikke-godt. Om det er kjøtt er det jo kjøttkaker. Det skjønner jo alle, og det er også godt. Mine medisterkaker er gode - men de lages av medisterdeig og ikke medisterfarse. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Tja.. du syns nok dem er gode. Men ikke jeg, tror jeg. Fisk f.eks. det er ikke godt. Når jeg sitter ved siden av noen som spiser fisk, og de klapper seg på magen og sier "ÅÅÅÅ; det var godt!" Med et tilfreds sukk enda.. da tenker jeg: "DIN jævla løgner!". For fisk er ikke godt. 3 Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Hvor mange svar får de inn på disse julekalenderene? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) For fisk er ikke godt. Jeg er delvis enig, men stekt breiflabb som omtrent ikke har sprellet ferdig før den treffer stekepannen kan ikke kalles fisk Men du er vel borti mer ferskere fisk en vi her ned, åpn en pakke frossen findustorsk da kan du snakke om dårlig fisk Endret 24. desember 2013 av Nautica 1 Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2013 Mine medisterkaker er gode - men de lages av medisterdeig og ikke medisterfarse. Samme her. Syns det gjør seg med litt tyggemotstand. Og heldigvis lagde jeg nok til frokosten i morgen Medister spiller forsåvidt på fettinnholdet, det ligger en god del over "vanlige kjøttkaker". Lenke til kommentar
brk Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Tja.. du syns nok dem er gode. Men ikke jeg, tror jeg. Fisk f.eks. det er ikke godt. Når jeg sitter ved siden av noen som spiser fisk, og de klapper seg på magen og sier "ÅÅÅÅ; det var godt!" Med et tilfreds sukk enda.. da tenker jeg: "DIN jævla løgner!". For fisk er ikke godt. OMG... Breiflabb, steinbit, uer, kveite nammnamm!!, men få det ferskt. Ikke som pinner fra frysedisken på rema. Himmelsk. Jeg foretrekker faktisk fisk fremfor kjøttmat, om det er ferskvarer. 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 OMG... Breiflabb, steinbit, uer, kveite nammnamm!!, men få det ferskt. Ikke som pinner fra frysedisken på rema. Himmelsk. Jeg foretrekker faktisk fisk fremfor kjøttmat, om det er ferskvarer. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Jeg er delvis enig, men stekt breiflabb som omtrent ikke har sprellet ferdig før den treffer stekepannen kan ikke kalles fisk Men du er vel borti mer ferskere fisk en vi her ned, åpn en pakke frossen findustorsk da kan du snakke om dårlig fisk Det kommer aldri til å hende. Jeg er vel litt kresen når det gjelder mat. F.eks. er jeg ikke så glad i kjøtt om jeg ikke vet hvem som har skutt det. Også er det sånn at om vi skulle spist sjømat, ja da kunne vi pustet under vann. Eller holdt pusten veldig lenge. -- dessuten er jeg same.. og har skaller. Om jeg skal rote rundt i fjæra etter sjømat så blir jeg våt på beina. Og da dør man. Endret 25. desember 2013 av pybalto Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 hurr durr....ikke noe kjøtt i medisterkaker? :LSom de vi fikk i forsvaret daså ;3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg