Redaksjonen. Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Vi avslutter kalenderen med den dyreste premien av alle.Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 24 Lenke til kommentar
elgitar Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Sier ikke nei til en sekundærskjerm Lenke til kommentar
jihn Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Forventa egentlig å se en Xbone eller PS4 her. Flott skjerm, men er igrunnen fornøyd med to 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Forventa egentlig å se en Xbone eller PS4 her. Du forventet at Gamer.no skulle gi ut en konsoll som har forventet lansering i Norge om tre kvart år? Synes dette later til å være en staslig premie. God jul, og lykke til! Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Forventa egentlig å se en Xbone eller PS4 her. Du forventet at Gamer.no skulle gi ut en konsoll som har forventet lansering i Norge om tre kvart år? Synes dette later til å være en staslig premie. God jul, og lykke til! Xbox one kommer i oktober? Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Forventa egentlig å se en Xbone eller PS4 her. Flott skjerm, men er igrunnen fornøyd med to For å være kravstor, ja det skal du jammen ha Synes denne premien passet fint jeg Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Xbox one kommer i oktober? Kanksje. Men foreløbig er det muligens q3 som gjelder. Men hvem vet? Kanskje det blir utvidet til q4? Har nå troa på at den kommer før jeg men. Redigert: Og ja... Premien er finfin den! Endret 24. desember 2013 av Knutgrus Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Denne skjermen er jo bedre enn en konsoll. Her kan du jo koble en PC til og nyte spillene virkelig. Eneste du kan nyte med en konsoll er sofaen din . Lenke til kommentar
jihn Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Forventa egentlig å se en Xbone eller PS4 her. Flott skjerm, men er igrunnen fornøyd med to For å være kravstor, ja det skal du jammen ha Synes denne premien passet fint jeg Ser ikke hva som var kravstort med å forvente det, kontra en skjerm. PS4 har jeg allerede, og har ingen interesse av enda en. Skjermen er flott den, og har jo høyere 'verdi' en hva ps4 har om du skal se på kroner og øre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå