Gå til innhold

Race for the title + Champions League

Latias

105 stemmer

1. 1. Hvem tar ligagull?

2. 2. Hvem tar CL-plassene? (Stem på maks fire)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er helt uvirkelig. Og mens Liverpool-fansen jubler over den fantastiske starten og snakker om mulig ligautfordrere så fortviler Tottenhamfansen og ser på denne sesongen som over, allikevel skiller det bare 3 poeng. Ja også den massive målforskjellen da :) Merkelig den der fotballen.

Regner uansett med at vi snart faller av, Sherwood kommer ikke til å håndtere tøff motstand, til det er han for naiv og uerfaren.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er helt uvirkelig. Og mens Liverpool-fansen jubler over den fantastiske starten og snakker om mulig ligautfordrere så fortviler Tottenhamfansen og ser på denne sesongen som over, allikevel skiller det bare 3 poeng. Ja også den massive målforskjellen da :) Merkelig den der fotballen.

Regner uansett med at vi snart faller av, Sherwood kommer ikke til å håndtere tøff motstand, til det er han for naiv og uerfaren.

Det har nok mye med forventningene som var foran denne sesongen. Med de spillerinnkjøpene som Tottenham hadde så forstår jeg godt at det ble forventet en god sesong. Nesten imponerende at det laget har tapt med såpass store siffer i så mange kamper. Litt typisk Tottenham, kanskje?

Lenke til kommentar

Liverpool: 35%

Spurs: 35%

Everton: 20%

Man Udt: 10%

Min sannsynlighetsberegning for fjerdeplassen. Newcastle kunne sikkert fått et par prosent de òg.

10% sjanse for at United klarer en fjerdeplass.. Får være grenser.. :p

Jeg skal oppdatere den når overgangsvinduet er stengt. ;) Situasjonen virket helt håpløst for United da jeg skrev den. Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Liverpool: 35%

Spurs: 35%

Everton: 20%

Man Udt: 10%

Min sannsynlighetsberegning for fjerdeplassen. Newcastle kunne sikkert fått et par prosent de òg.

Maks 3 % på United. Midtbanen er ikke-eksisterende mens forsvaret er lagd av kjeks. Kan ikke forvente at angrepet alene skal holde laget gående.

9p hadde vært vanskelig for selv Fergie, men med Moyes blir det umulig. Mannen greier ikke engang å plassere spillere i riktig posisjon. Gjør ikke saken noe enklere at både Sturridge og Suarez er i sitt livs form.

Lenke til kommentar

Ikke jinx kampen vår i morgen er du grei. :p Men blir det forsprang på 9 poeng blir det veldig vanskelig for United. Det ser heller ikke ut som et lag som skal ta flere poeng enn Liverpool, Everton OG Spurs. Men Liverpool har en tynn stall og er sårbare for skader, så det er fortsatt en (teoretisk) mulighet.

Lenke til kommentar

City vinner med Chelsea på 2. Arsenal tar 3. Det tror jeg nå, og det tippa jeg før sesongen begynte :)

Edit: Tippa United på 3 før sesongen. Arsenal på 2/4 med Chelsea.

Før sesongen begynte var jeg sikker på Chelsea med Mou, men Arsenal vinner kamper lekende lett, selv med en hel haug med skader, de imponerer meg. Blir bare mer og mer overbevist om at de tar gullet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Før sesongen begynte var jeg sikker på Chelsea med Mou, men Arsenal vinner kamper lekende lett, selv med en hel haug med skader, de imponerer meg. Blir bare mer og mer overbevist om at de tar gullet.

Mhm, samme jeg tenker om City. De vinner kamper lett, til og med knuser storlag lett.. De tar nok gullet i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...