Gå til innhold

Race for the title + Champions League

Latias

105 stemmer

1. 1. Hvem tar ligagull?

2. 2. Hvem tar CL-plassene? (Stem på maks fire)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som bussen overkjører Arsenal.

Ser ut til å være en binde-ledd buss også. Faen så vondt alle de hjulene gjør når de kjører over oss.

Vil bare gratulere Wenger med å kaste bort en gigantisk sjanse til å vinne ligaen for første gang på 10 år ved å sitte på gjerdet og være sta som faen ved å ikke gjøre investeringer i januar samt mangle de taktiske egenskapene i toppkampene.

Mangler bare at vi ryker mot Wigan i FA cupen nå så er sesongen komplett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Føler det kommer til å stå imellom City og Chelsea de siste kampene.

Kommer an på hvordan det går med oppgjørene på Anfield. Slik jeg ser det. :)

Lenke til kommentar

Jeg synes Liverpool og Chelsea utvilsomt ser sterkest ut. City vinner i dag 5-0, men ting er ikke helt bra der i gården. Horribelt midtforsvar(uten kompany) sammen med spisser som er helt ute av form og eller skadet. Arsenal og city kjemper om 3plass.

Liverpool sitt angrep er om mulig enda bedre enn city i 2011\2012 sesongen. Det er faktisk helt vilt.

Endret av Everket
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vet det er mye å be om, men håper United faktiks kan PRØVE å slå City i midtuken. Gjør de det, så er blir det meget åpent.

Lenke til kommentar

Jeg synes Liverpool og Chelsea utvilsomt ser sterkest ut. City vinner i dag 5-0, men ting er ikke helt bra der i gården. Horribelt midtforsvar(uten kompany) sammen med spisser som er helt ute av form og eller skadet. Arsenal og city kjemper om 3plass.

Liverpool sitt angrep er om mulig enda bedre enn city i 2011\2012 sesongen. Det er faktisk helt vilt.

Skal mye til å vinne titler med forsvaret til Liverpool.

Lenke til kommentar

Det blir en vanvittig spennende avsluttning på årets PL og jeg tror den blir noe som dette:

1. Mancheser City / Chelsea

2. Chelsea / Manchester City

3. Liverpool

4. Arsenal (Tottenham hvis Arsenal sprekker resten av feb. og mars).

Nærmer seg nå! :D

Lenke til kommentar

Liverpool kommer aldri til på ha et like bra forsvar som de andre lagene i toppen så lenge Martin Skrtel og Glen Johnson spiller baki der. Selv om begge har stort vært ok baki der i det siste så sluknes lyspæra litt for ofte for de to. Det er naturligvis min personlige mening. Nå veier de jo begge litt opp mtp at bege er gode offensivt, spesielt Skrtel denne sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...