Gå til innhold

Race for the title + Champions League

Latias

105 stemmer

1. 1. Hvem tar ligagull?

2. 2. Hvem tar CL-plassene? (Stem på maks fire)

Anbefalte innlegg

Ja, i dag traff dere. Dere var bunnsolide defensivt og Tottenham klarte å skape lite mot etablert spill. Noe heldig var dere da Chadli (?) ikke klarte å score på sin store sjanse, men lag som treffer så godt på taktikk har som oftest marginer med seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kampen vår på brua blir uutholdelig. Vinner vi den og hengekampen vår mot Swansea, er vi forbi Chelsea, som i mine øyne er soleklare gullfavoritter. Etter disse to kampene ser ikke programmet vårt så aller verst ut heller:

H City

B Everton

H West Ham

B Hull

H Newcastle

H WBA

B Norwich

Det er absolutt muligheter for oss her, men da trenger vi en Ramsey i form så fort som mulig. Vi har vært svake i midtbaneleddet i det siste.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mitt tips i dag:

Chelsea - 35 %

Liverpool - 30 %

Manchester City - 25%

Arsenal - 10 %

Chelsea har poengovertak, men skal til Anfield etterhvert - og der kan de få det tøft. På en annen side er det nettopp Chelsea og en sær taktikk fra JM som kan slå Liverpool 0-1 på Anfield. City skal også til Anfield, så jeg tror det blir litt lengre opp for de enn hva tabellen sier nå.

Det skal veldig mye til for at vi vinner. Poengemessig er det overhode ikke over, men vi skal møte Chelsea og Everton borte og City hjemme, og det kan fort bli tre tap. Med alle de skadene vi har nå (og måten vi spiller på, som i kampen i dag) tror jeg ikke det gode forsvaret vårt balanserer godt nok opp mye av det dårlige angreps-spillet vårt, så det kan ryke litt mye i de andre kampene også. Men vi er ikke helt ute av kampen om gullet enda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Stiller Liverpool med samme forsvar som i dag på OT, så føler jeg meg ganske sikker på seier. Skrtel holder J12-nivå for tiden.

Synes han var ganske god idag jeg. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det verste er jo at Liverpool spilte ikke speiselt bra engang. United hadde nada å stille opp med. Nothing.

Regner med at City slår de på Old Trafford også, som jeg tidligere sa: ''ingen av oss kan regne med hjelp fra United''

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

I et titelrace med 4 aktrører er det ingen hjelp om United gir bort gratis poeng til samtlige. Da er vi jo like langt.

Skjerp dere mot city, så skal jeg innføre ''Hug a United''-day.

Lenke til kommentar

Chelsea. City. Arsenal. Liverpool.

In that order hvem jeg håper skal vinne ligaen. Feller ingen tårer om Giggs spiller et kampavgjørende tilbakespill i bena på Aguero.

Husk at dere må klare 7. plassen for EL.. Men vil vel heller ha 100% fokus på PL neste sesong?
Lenke til kommentar

Er nesten som at vi burde gi Pool litt payback for Gerrard pasningen til Chelsea ja. Vil ikke ha EL, derfor jeg sier det, så ikke si noe om small-time mentality osv. Er bedre å ikke klare 5-6. plass for oss for neste sesong. Men mest av alle lag ser jeg heller Arsenal vinne ligaen, men det skjer ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...