Gå til innhold

Race for the title + Champions League

Latias

105 stemmer

1. 1. Hvem tar ligagull?

2. 2. Hvem tar CL-plassene? (Stem på maks fire)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Da er det avgjort; tittelracet er mellom Arsenal og City. Chelsea går på smellen som jeg har spådd lenge. Taper mot et av PLs dårligste hjemmelag ffs. Chelsea's akilleshæl er å score mål. Det må ofte noen kraftige feil fra motstanderne for at de i det hele tatt skal klare å score. De kommer til å tape mot Liverpool og Arsenal. City har heller ikke imponert i det siste så det blir nok gull på Arsenal i år.

Hvorfor får ikke Liverpool være med på tittelracet? :(

Om Chelsea kommer til å tape mot Liverpool, så har vi ''kun'' United og City igjen av vanskelige kamper(tottenham mener du jo er meget dårlige), så da må du jo konkludere at Liverpool må få bli med på racet ''ditt''?

Lenke til kommentar

Glemte Liverpool, ja. Er så uvant å ta de med i sammenheng med tittelracet. Tror hele driten kommer til å være jevnt mellom Arsenal, City og Liverpool. Chelsea kan jeg se gå på en del til smeller. Liverpool tror jeg også kommer til å gå på en smell eller to mot et jumbolag. Tror det hele kommer til å ende slik som jeg har sagt hele tiden:

1. Arsenal

2. City

3. Liverpool

4. Chelsea

Lenke til kommentar

Sorry mann, tror det var du som missforstod!. Min manu-politiet henvisning går til post 276 , og det som kommer etter den.

Igjen takk for at du føler deg truffet. Kansje Emils har litt rett da, i pubtråden. :)

Interessant igrunn. Hva har det såkalte man u politiet med de innleggene å gjøre?

Og hvorfor skal man ikke føle seg truffet når man er eneste United supporter som har skrevet på 10-15 innlegg og du kommer med ditt uten noen form for sitat (eller logikk) og rett etter mitt innlegg?

Lenke til kommentar

Sorry mann, tror det var du som missforstod!. Min manu-politiet henvisning går til post 276 , og det som kommer etter den.

Igjen takk for at du føler deg truffet. Kansje Emils har litt rett da, i pubtråden. :)

Interessant igrunn. Hva har det såkalte man u politiet med de innleggene å gjøre?

Og hvorfor skal man ikke føle seg truffet når man er eneste United supporter som har skrevet på 10-15 innlegg og du kommer med ditt uten noen form for sitat (eller logikk) og rett etter mitt innlegg?

Litt mottvekt må du/dere tåle. Har ikke prøvd på noe nøyaktig kritikk, det er mere en utblåsning. Men gidder ikke mere, så du får siste ordet om du vil.

Lenke til kommentar

Liverpool vinner ligaen. De har overtaket på oss mtp. at vi skal til Anfield. Skulle de vinne er de verdige også. De prøver konstant å angripe. De gjorde det på Etihad og de gjorde det på Stamford Buss. De kom fra begge kampene med 0 poeng, men hadde fortjent i alle fall 1 poeng på Etihad.

I Mai så ser tabellen slik ut:

1. Liverpool

2. Chelsea

3. City

4. Arsenal

5. Tottenham

6. Everton

Lenke til kommentar

Liverpool vinner ligaen. De har overtaket på oss mtp. at vi skal til Anfield. Skulle de vinne er de verdige også. De prøver konstant å angripe. De gjorde det på Etihad og de gjorde det på Stamford Buss. De kom fra begge kampene med 0 poeng, men hadde fortjent i alle fall 1 poeng på Etihad.

I Mai så ser tabellen slik ut:

1. Liverpool

2. Chelsea

3. City

4. Arsenal

5. Tottenham

6. Everton

Enig med forbehold om resultatet i 1700 kampen. Tror Tottenham kan klatre forbi oss mtp det sinnsyke programmet vårt

Lenke til kommentar

Vinne stygt? Hva faen. Du kritiserer oss når vi spiller slikt dere gjorde i dag. Som du ser er det ikke feil å spille slik, det er faktisk takstisk brilliant. Så kanskje neste gang lar du vær å kritisere Chelsea.

Endret av Emils.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...