Gå til innhold

Race for the title + Champions League

Latias

105 stemmer

1. 1. Hvem tar ligagull?

2. 2. Hvem tar CL-plassene? (Stem på maks fire)

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig er det relevant. Giroud klarer ikke å score mot oss eller mot United. Uansett om det er 90% sjanser. Det kan komme til å koste mot slutten av sesongen.

Dere er nok bedre enn oss på å slå bunnlagene, men allikevel så hjelper det svært lite når dere ikke er i stand til å ta de rundt dere. Mot oss scoret dere ikke, mot United scoret dere ingen. City ble dere knust av og Liverpool ble dere knust av på bortebane.

At det er relevant totalt sett ja, men nå var det snakk om å punktere kamper gutten min. Da kan man ikke bare hoppe frem eller tilbake og bruke argumentene på noe annet.

At vi sliter med å score generelt sett for tiden er ikke noe nytt, men der du bommet totalt var at du mente at vi ikke klarte å punktere kamper.

Forøvrig artig at du sier at det hjelper svært lite å slå bunnlagene når vi ikke slår de rundt oss. Javel.. så hvorfor har vi toppet ligaen hele sesongen frem til de par siste kampene da?

Fortsetter vi med å slå lagene under oss og tar 4 poeng på kampene mot Chelsea og City så ligger vi virkelig ikke dårlig ann.

At Giroud suger er forøvrig ikke noe nytt. Hadde vi bare hatt en spiss på det nivået vi praktisk talt alltid har hatt under Wenger så hadde vi trolig tatt en del flere poeng og toppet ligaen ganske greit, men sånn er det bare ikke. Selve hovedgrunnen til at jeg ikke har troen på ligagull er nettopp fordi Wenger ikke har erstattet van Persie med en spiller som er kvartparten av den spilleren han er. At vi har gjort det såpass bra så langt denne sesongen er i mine øyne bemerkelsesverdig mtp. antall skader og hvor mye Giroud bommer på topp.

Ble litt surr i det jeg mente og det jeg fikk frem. Så beklager det, men tenkte i hovedsak ikke på å punktere kamper man leder, men heller det å score i sjanser hvor man styrer kampen.

Uten å ta for mye dere så er min mening at Chelsea startet sesongen svakt. Vi presterte langt i fra på det nivået vi er på nå. I tillegg så var dere virkelig i form med Ramsey og Ozil på topp.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Neste runde spiller kun Arsenal, Chelsea og Liverpool, da kampen til City er utsatt grunnet Ligacup-finalen.
Arsenal som må dra til iskalde Britania Stadion, Chelsea har Derbykamp mot Fulham(også bortekamp) mens Liverpool må reise til Southampon.
Her kan Arsenal og Liverpool og Chelsea dra fra City med seire.

Dog ingen av disse tre kampene blir lett, og tror ikke alle tra drar av med full pupp.

Det er en jævlig spennende sluttspurt vi har foran oss.

(Edit: City har da TO kamper mindre spilt)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om Moyes fortsetter å gi ut poenger på OT så går det nok bra. Klart Liverpool kommer til å slippe inn 1-2 mål, men når vi netter 3-4 på den andre enden så får visa en god slutt. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det mest tragiske er om Chris Foy skal avgjøre gullkampen.

Men når Howard Webb gjør det fordel Chelsea så er det greit? Slikt skjer. Foy har ikke avgjort noe som helst.

City spilte også med en mindre idag, og de vant komfertabelt 2-0. Chelsea har kun seg selv å skylde på.

Lenke til kommentar

Det mest tragiske er om Chris Foy skal avgjøre gullkampen.

Men når Howard Webb gjør det fordel Chelsea så er det greit? Slikt skjer. Foy har ikke avgjort noe som helst.

City spilte også med en mindre idag, og de vant komfertabelt 2-0. Chelsea har kun seg selv å skylde på.

Har jeg noen gang sagt det er greit? Slik skjer, så klart gjør det det, men mener du det rettferdiggjør noe som helst?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...