Gå til innhold

Race for the title + Champions League

Latias

105 stemmer

1. 1. Hvem tar ligagull?

2. 2. Hvem tar CL-plassene? (Stem på maks fire)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drit i å være så skeptisk a. Samme hvor elendig manager man har så klarer spillerne i stor grad på egenhånd og mentalt forbedre seg til storkamper. De vill vinne, mer enn noe annet, og jeg skjønner ikke hvorfor Arsenal skal få det så lett?

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Og noen tror dette Chelsea laget skal ta gull? Det er det jeg har sagt hele tiden: de kommer til å tape poeng mot smålagene. De klarer knapt å score. City og Chelsea gir oss tilbake førsteplassen runden etter vi mistet den hele tiden.

Slå united først, then we'll talk.

Lenke til kommentar

Og noen tror dette Chelsea laget skal ta gull? Det er det jeg har sagt hele tiden: de kommer til å tape poeng mot smålagene. De klarer knapt å score. City og Chelsea gir oss tilbake førsteplassen runden etter vi mistet den hele tiden.

Slå united først, then we'll talk.

Jeg mente selvfølgelig at de tilbyr oss førsteplassen. Er overhodet ikke så selvsikker før kampen som jeg skulle ønsket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ser Arsenal-unitedkampen som win-win egentlig.
Vinner arsenal er det no way in hell United tar igjen 4.plassen
Vinner United er en evt 3.plass there for the taking.

Om Liverpool makter å slå Fulham da, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Selv hvor morsomt det er å se United slite og at det er de som nå ønsker å bytte trener (etter å ha kritisert samtlige andre motstandere for det samme) er det vel viktigere å tenke på eget lag her først og fremst. Kan ikke se hvor farlig det skulle være om United skulle slå Arsenal, da dere selv kan slå United å skyve de ned igjen. I tillegg vil Liverpool være 1 poeng bak Arsenal.

Lenke til kommentar

3. plassen tar dere uansett. Her ifra går det bare nedover for Chelsea. De klarer å skaffe resultater mot topplagene da de klarer å spille mot uavgjort, men mot smålagene når de faktisk MÅ score, da sliter de.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Drit i å være så skeptisk a. Samme hvor elendig manager man har så klarer spillerne i stor grad på egenhånd og mentalt forbedre seg til storkamper. De vill vinne, mer enn noe annet, og jeg skjønner ikke hvorfor Arsenal skal få det så lett?

6p på 10 kamper mot alle lagene i topp 9. Manageren er en gjøk og spillerne vil ikke vinne. Større sjanse for at Sunderland vinner på Etihad enn at United tar poeng på Emirates.

Lenke til kommentar

6p på 10 kamper mot alle lagene i topp 9. Manageren er en gjøk og spillerne vil ikke vinne. Større sjanse for at Sunderland vinner på Etihad enn at United tar poeng på Emirates.

Skal ikke se bort i fra at begge deler skjer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kan ikke se hvor farlig det skulle være om United skulle slå Arsenal, da dere selv kan slå United å skyve de ned igjen. I tillegg vil Liverpool være 1 poeng bak Arsenal.

Slår United Arsenal kommer de til å få momentum. United er farlige, selv under Mr. Moyes. Kommer ikke til å avskrive United før et evt tap mot Arsenal.

Lenke til kommentar

United vinner nærmest alltid mot Arsenal. Sa det når vi møtte de på Old Trafford også. Wenger skjelver så ekstremt mye i buksene når han møter Manchester United og det smitter alltid over på laget. Regner med det samme skjer i morgen. Uansett om Moyes eller Ferguson er manager så takler ikke Wenger å møte det laget.

1-1 eller 0-1 til United.

Lenke til kommentar

3. plassen tar dere uansett. Her ifra går det bare nedover for Chelsea. De klarer å skaffe resultater mot topplagene da de klarer å spille mot uavgjort, men mot smålagene når de faktisk MÅ score, da sliter de.

Større sjanse for at det skjer med Arsenal, spør du meg. Kan hende de vinner i morra, og sannsynligvis gjør de det, men det behøver ikke være noe store greier. Mange dårlige lag har slått United denne sesongen, inkludert Liverpool i starten av sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...