YOLOSWAGOSAURUS Skrevet 23. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2013 Hei, jeg syns det er på tide å handle litt, har gått med Cubus klær og noen fra Urban i hele mitt liv ^^ Jeg tenkte meg noe mainstream hip-hop personene bruker http://gyazo.com/2301daf3a1040c03477979f4c91f5bcf ^ Høy hvite sko, ren svart bukse og svart/hvit gensere osv. dere skjønner vel hva jeg mener? hettegensere hvor det står noe relevant Hvilke butikker burde jeg oppsøke? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2013 Sko: Nike Air Yeezys eller noe lignendeBukse: et eller annet fra carlingsgenser: noe som det står "dope" på. sjekk ebay Men jeg advarer deg, du kommer til å se ut som en levende dass 3 Lenke til kommentar
YOLOSWAGOSAURUS Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2013 Sko: Nike Air Yeezys eller noe lignende Bukse: et eller annet fra carlings genser: noe som det står "dope" på. sjekk ebay Men jeg advarer deg, du kommer til å se ut som en levende dass with great swag comes great women Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 24. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2013 Du får kjøpt det på vanlige butikker ja, men jeg advarer deg om at hvis det er dame du vil ha, så ble de fleste på din alder ferdig med swag og yolo for et halvt år siden!! Hvis ikke enda lenger. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2013 Hvis du vil imponere damene, kjør en litt mer classic stil. Altså skjorter, fine jeans, v-genser osv. Lenke til kommentar
xelp Skrevet 24. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2013 Hvis du vil imponere damene, kjør en litt mer classic stil. Altså skjorter, fine jeans, v-genser osv. Enig med at "hip-hop" stilen ikke ser veldig bra ut, men man kan da imponere damer med en "vanlig" stil også. En fin bukse, enkel og grei t-skjorte, enkel hettegenser osv. Kommer vel litt an på aldersgruppen man sikter til også, selvfølgelig. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 24. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2013 ^ Å sjekke opp jenter i hettegenser er i min verden likeverdig som å gjøre det i joggebukser. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 24. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2013 Det er å dra den litt langt. Jeg ser mange som går med hettegenser og t-skjorte under og har dame. En ting er å ta det med på "date", men som casual føler jeg det er lov. Jeg går ikke med hettegenser, men dømmer ikke de som gjør det. Når det kommer til oversized hettegensere som fort blir kjoler så er det noe av det styggeste jeg vet om. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 24. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2013 "I min verden". Jeg er nok ikke representativ for befolkningen generelt på akkurat det punktet. Lenke til kommentar
xelp Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) ^ Å sjekke opp jenter i hettegenser er i min verden likeverdig som å gjøre det i joggebukser. Hm, jaja. Kan vel skjønne hva du mener, men personlig syns jeg hvertfall det finnes verre enn en vanlig hettegenser. Alt kommer vel an på situasjonen. Endret 25. desember 2013 av aspirev5 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) På slike sosse fortetninger som f eks sessions og lignende tenker jeg Endret 25. desember 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Hva i all verden er sossete med Session? 5 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Nei, si det du Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Vel, ser dere ikke følger særlig med. Det er bare å kjøpe alt mulig du liker fra Ralph lauren, Gucci, Prada osv. Det er dagens hip hop og helt klart min stil Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Vel, ser dere ikke følger særlig med. Det er bare å kjøpe alt mulig du liker fra Ralph lauren, Gucci, Prada osv. Det er dagens hip hop og helt klart min stil Du glemte at det er obligatorisk å kjøpe i feil størrelse. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Kommer ikke det an på hvilken retning innen hiphop man tenker på? Eller har rappere gitt opp å pushe egne kleskolleksjoner? Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Kommer ikke det an på hvilken retning innen hiphop man tenker på? Eller har rappere gitt opp å pushe egne kleskolleksjoner? Det er intern konkurranse om å være med mulig flashy og tacky. Mener å huske at det har vært en del 'motesamarbeid' med rappere og motehus. Kan dette stemme? Det er vel dette som er hipt eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Personlig satser jeg på at TityBoi og du blander hiphop med hip pop, når det gjelder akkurat klærne, men jeg antar at jeg ikke kan ha så flaks og at det stemmer. Endret 27. desember 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå