Gå til innhold

Hvor skaffer man seg Hip-Hop klær?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg syns det er på tide å handle litt, har gått med Cubus klær og noen fra Urban i hele mitt liv ^^

Jeg tenkte meg noe mainstream hip-hop personene bruker

 

http://gyazo.com/2301daf3a1040c03477979f4c91f5bcf

 

^ Høy hvite sko, ren svart bukse og svart/hvit gensere osv. dere skjønner vel hva jeg mener? ;)

 

hettegensere hvor det står noe relevant

 

Hvilke butikker burde jeg oppsøke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil imponere damene, kjør en litt mer classic stil. Altså skjorter, fine jeans, v-genser osv.

Enig med at "hip-hop" stilen ikke ser veldig bra ut, men man kan da imponere damer med en "vanlig" stil også. En fin bukse, enkel og grei t-skjorte, enkel hettegenser osv. Kommer vel litt an på aldersgruppen man sikter til også, selvfølgelig. :)

Lenke til kommentar

Det er å dra den litt langt. Jeg ser mange som går med hettegenser og t-skjorte under og har dame. En ting er å ta det med på "date", men som casual føler jeg det er lov. Jeg går ikke med hettegenser, men dømmer ikke de som gjør det. Når det kommer til oversized hettegensere som fort blir kjoler så er det noe av det styggeste jeg vet om.

Lenke til kommentar

^ Å sjekke opp jenter i hettegenser er i min verden likeverdig som å gjøre det i joggebukser.

Hm, jaja. Kan vel skjønne hva du mener, men personlig syns jeg hvertfall det finnes verre enn en vanlig hettegenser. Alt kommer vel an på situasjonen.

Endret av aspirev5
Lenke til kommentar

Kommer ikke det an på hvilken retning innen hiphop man tenker på? Eller har rappere gitt opp å pushe egne kleskolleksjoner?

Det er intern konkurranse om å være med mulig flashy og tacky.

 

Mener å huske at det har vært en del 'motesamarbeid' med rappere og motehus. Kan dette stemme? Det er vel dette som er hipt eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...