Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

syk NÅ? really

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen krefter, orker ingenting(bare ligger i senga), har ikke julestemning og er ikke klar til imorgen..

Jeg er så utrolig kvalm og svimmel, og i tilleg har jeg kraftig vondt i hodet! :-( har vært nær å besvime flere ganger idag, og jeg føler jeg må kaste opp...

Dette er helt jævlig, og julen kommer til å gå i dass for meg om jeg ikke blir bedre imorgen:( hva gjør jeg? hva kan det være?

Anonymous poster hash: 85dde...76d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jamen hva skal jeg gjøre da..? vil ikke være så dårlig i morgen også :(

Anonymous poster hash: 85dde...76d

Ikke ta paracet ihvertfall. Dopes bare av det. Drikk f.eks vann med honning, halstabletter (Hvis det er tilfellet) Husk å bare slappe av og nesespray (hvis det er tilfellet).. Kommer ikke på noe mer foreløpig. Sier selvfølgelig ifra om det er noe.

God jul :) God bedring!

Lenke til kommentar

Paracet vil nok bare gjøre at du blir syk lengere. Ikke vits å utsette feberen.

Tull.

Kjør på med paracet--gjerne halstabletter og nesespray også. Ingen grunn til at man skal lide seg gjennom en helt vanlig influensa. TS, sånt skjer innimellom. Det hjelper ikke stritte mot. Nyt at du har familien til stede som kan ta vare på deg, og sats heller på å kose deg ekstra mye når det blir nyttårsaften :)

Endret av Kakofoni
Lenke til kommentar

Paracet å ibux demper feberen.. Noe som er bra om man holder på å dø av feber, men ellers bare dumt. Feber er kroppens naturlige måte å bli kvitt det som plager den. Om man demper feberen tar det lengre tid før man blir frisk.

Feber er bare en bitteliten del av immunresponsen og det er ikke særlig troverdige kilder på at paracet forlenger sykdom noe særlig. Hva er vitsen med å pine seg bare fordi man kanskje blir frisk et par timer før? Det er jo jul.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...