Apehjerne Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hei jeg har litt probs med at gfx brikken blir for varm (kan nesten steke egg på den :o ) så jeg lurer på om det er noen som har no tips ang hvilken kjøler etc jeg burde skaffe? Har tenkt litt på denne fra Thermaltake, eller muligens denne. Noen som har no erfaringer evt råd? Hva skulle man gjort uten HW forumet Ape out.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ser greie ut dei, men eg har hørt at det blir eindel støy fra dei. Ta ein titt på denne: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...M80CHP&toc=3870 Om det fortsatt er for varmt, kan du montere ei 80mm vifte på den.. :wink: Lenke til kommentar
Det0x Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg modde på en pentium4 kjøler på mitt gf4ti4400 kort. Det funka veldig bra :-) Lenke til kommentar
Apehjerne Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Hmm no forslag til hvordan jeg kan få festa ei 80mm vifte? Har ei liggende og surre et sted.. Har nå bytta ut den standard vifta som var på kortet med ei 40x40mm som jeg hadde liggende, men de bråker lett ved hoye turtall, og jeg har ikke no viftestyring.. sukk.. ser ut som det hjalp på kjølinga da Andre forslag, evt anbefallinger?? Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå