Raggi Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 jeg trenger tp-kabel cat.5, Krympetang for RJ45 og RJ11/12, og RJ45- plugger! noen som vet om noen websider der de selger den slags! har prøvd div plasser men der er det kun ferdiglagte kabler, jeg skal lage de selv! fint om dere finner en link på eilag sine sider, jeg fant ikke der! Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Finner alt sånn på komplett.no.. Mye av det er faktisk billigere der enn på clas ohlson.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Claes Ohlson ja Dem er geniale på slikt utstyr... har kjøpt alt hos dem, med unntakt av CAT-5 kabelen tror jeg... Har nettop lagt opp/holder på å legge opp CAT5 til 4 rom i huset, med vegg-uttak og en sentral server.. Utstyret funker fett det Quintilian Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Claes Ohlson ja Dem er geniale på slikt utstyr... har kjøpt alt hos dem, med unntakt av CAT-5 kabelen tror jeg... Har nettop lagt opp/holder på å legge opp CAT5 til 4 rom i huset, med vegg-uttak og en sentral server.. Utstyret funker fett det Quintilian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå