Gingerlicious Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Hei, Kjøpte Asus ux32vd for et drøyt år siden. satt inne mer RAM og byttet til SSD rett etter kjøp og den har fungert bra frem til et par dager siden. Nå vil den ikke lade. Jeg mistenkte at det var laderen og kjøpte ny Asus lader hos Digital Impuls, men det løste ikke problemet. Har forstått det slik at strømforsyningen sitter inni maskinen, og at det kun er omformer på laderen? Fakta: 1. PCen ellers funkerer fortsatt som den skal, og jeg fikk boota den til windows idag etter at batteri hadde "hvilt seg" litt. 2. Ingen av mine to ladere virker. Universalladeren fra Asus har et lite lys på omformeren, og dette lyser når jeg plugger laderen i PCen(før jeg har plugget den i 230V). Den trekker altså strøm fra PCen, og det er en slags kontakt. Men lyset som signalisere at maskinen lader på PCen lyser ikke. Var i kontakt med Asus idag, og de vil at jeg skal sende inn maskinen. Men jeg skal til utlandet i 6 måneder om noen dager. Så jeg må enten finne en quick fixs eller sende inn maskinen på reperasjon i USA. Er det noen som vet hvordan Asus´ garanti fungerer i USA? Selgeren på Digital Impuls påstod at det var global garanti. Varer denne i lengre enn 1 år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå