Kampsport Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Det er noe jeg har planlagt å ta opp med opplæringskontoret nå etter nyttår. Det er arbeidsgiver som sier til meg at vi har lite å gjøre (har egentlig mye å gjøre) men akkurat ikke til meg (tror han egentlig har det men vil spare penger på at han ikke skal betale meg. Jeg har spurt frivillig på lørdager av og til om det er noe jeg kan gjøre. Har jo fremdeles regninger selv om jeg får fri... Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Tenker å ringe opplæringskontoret i morgen. Krysser fingrene for hvordan arbeidsgiver reagerer... Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 Skal i møte med bedrift og opplæringskontor om ikke lenge til. Tilbake betaling er vel ikke så lett uansett som det høres ut til, noen som har vært i lignende situasjon? Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 29. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2014 Har vært på møte med opplæringskontoret. Da jeg snakka med han fra opplæringskontoret på telefon så var alt jeg sa riktig, men når vi var der så fulgte ikke det han selv hadde sagt, har ikke fått noe godt ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå