heine83 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Jeg har nylig oppgradert maskinen, men har beholdt den gamle HD med Windows 7 installert. Når jeg starter maskinen nå, så kommer windows-oppstartsbilde opp, men så går den over i en type feilsøkingsmode. Hvor den sier at noe er feil installert. Så jeg får aldri startet Windows. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å rette på dette? Jeg kan fint gå inn i BIOS, som forteller meg at komponentene er på plass og fungerer. Intel Core i7-4770K Kingston DDR3 HyperX red 1600MHz 16GB MSI Z87-G45 Gaming, Socket-1150 Corsair TX 650W PSU Jeg har også ATI Radeon Sapphire-grafikkort montert og Western Digital 2TB SATA-disk montert. Endret 23. desember 2013 av heine83 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Re-installer windows. Hvis du har byttet HK er det som regel helt tilfeldig om det fungerer eller ikke etterpå. 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Som Sedsberg hinter om så må du reinnstallere Windows. Man kan ikke bytte essensiell hardware uten å reinnstallere windows pga at driverene er feil. Lenke til kommentar
heine83 Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2013 Takker for svar. Jeg la inn Windows 7 på nytt. Det var ikke lett. Og det gikk ikke å "reparere" Windows 7 fra Windows 7-CDen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Å joda du kan bytte hovedkort uten å installere win 7 på nytt, men det er å anbefale. Jeg har prøvd og fikk det til, jeg slettet alle driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå