AnonymDiskusjon Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Sliter noe jævlig med å finne en passende gave, eller om det er bedre å ikke gi noen gave. Vi er ikke sammen offisielt, men har gått ut en stund og det er såppas seriøst at vi kan ses på som et par. Nå vet jeg ikke om hun kommer til å kjøpe noe til meg, men jeg vil kjøpe noe til henne, tror jeg. Men har ingen anelse om hva. Type smykke eller lignende blir for seriøst tror jeg. Men vil ikke kjøpe noe for lite heller. Hun er i 20åra, og jeg vet hun synes smykker er litt kjedelig. Vil ikke tråkke feil med gaven, men vet liksom ikke om noe spesifikt hun liker. Har tenkt på konsert, men fant ikke noe passende. Er redd for å gi noe for 'stort', vil ikke hun skal bli redd å synes ting går for fort frem. Men det må jo likevel bety noe. Middag eller kino eller lignende, blir det liksom for lite? Tenker meg ihjel. Nervøs for å kjøpe klær/undertøy eller parfyme også. Kan jo sende feil signaler. Er ikke så veldig flink med hjemmelaga gaver heller. Sjokolade og vin? Litt usikker på hvor hun står når det kommer til sjokolade men. Noen forslag? Anonymous poster hash: 9aa43...2ed Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Synes ikke armbånd er for alvorlig. Kino høres bra ut. Liker hun bøker? Deksel til mobil? Lue og skjerf? Litt gørr kanskje... En film dere kan se sammen + en vin? Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Synes kanskje en middag på byen etterfulgt av kino er en fin gave. Hadde blitt glad for det selv. Det er også en gave slik at dere kan dele den sammen uten at det blir for seriøst Lenke til kommentar
pascalbit Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Gi henne penger! Alle jenter vil ha penger! Sett av en sum du maks ville gått med på å gi henne! Så plusser du 500 kroner ekstra fordi hun må kjøpe den selv! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Er hun sånn som liker å ta spabehandling? Hva med gavekort på aromaterapi? Vanskelig å foreslå noe når man ikke kjenner personen. Er hun glad i å lage mat, så kanskje noe fancy til kjøkkenet. Er hun glad i å lese, en god bok. Er hun glad i å gå tur, en termos og en god sjokolade. Er hun glad i å trene ute, en god drikkeflaske og en fancy refleks? Er hun glad i å kjøpe kaffe ute, en sånn refillkopp fra starbucks eller stockfleths (eller hva det nå heter). Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Sånne termoskopper er fine også. Jeg fikk og har brukt mye Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Pinnedyr Penger Refleks Kopp Er dette ting som er vanlig å gi til sin nye flamme? 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Han ville ikke gi smykke fordi det var for mye gave, men sånn bortsett fra det så nei. Da må termoskoppen være i favorittfargen hennes og kanskje med sexy undertøy? Romantisk film å se sammen + middag og massasje funker. Jeg får inntrykk av at gaven ikke skal vøre så dyr? Endret 23. desember 2013 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå