el-asso Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg glemmer stadig å logge ut av forumet. Er jeg distre' ? :-? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ja, hvorfor logge ut egentlig? Bruker du offentlig pc eller.no? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Sitter på jobb å titter innom HW innemellom Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Sitter på jobb å titter innom HW innemellom Du kan jo prøve å låse maskinen når du går fra den Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Sitter foran maskina stort sett hele tida, like greit å ikke logge ut..., på den annen side; ut fra antall som er inne på forumet til enhver tid ser det ikke akkurat ut som jeg er alene om å logge ut (når jeg husker det) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg logger aldri ut. Ingen offentlig pc da Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det er da ikke noe poeng i å logge ut... Med mindre du bruker en delt pc da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå