MrAvionics Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Tittel sier det meste. Hvis jeg skal bruke win7 nøkkelen på en annen pc etter at jeg har oppgradert til win8, finnes det en måte å få tak i den på ? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Nå har du jo ikke mulighet til å bruke Win7 nøkkelen på en annen pc, om du ikke har kjøpt en full versjon eller oppgraderingsversjon, og da har du vel DVD platen med produktnøkkelen liggende? Og du finner heller ikke Win7 nøkkelen, ETTER at du har oppgradert til Win8 om det er det du lurer på. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 jeg har fått fullversjon av win 7 via skolen, men cdkeyen forsvant fra siden etter en måned (siden hvor jeg lastet den ned fra), så etter å ha oppgradert til win8 så kan jeg vel bruke den på en annen ? Finnes ikke en funksjon for å degradere til win7 igjen og så finne cdkeyen ? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Via skolen får du ikke fullversjon, du får det som før het MSDNAA (nå Dreamspark) nøkler, som ofte er begrenset til en aktivering på en pc. (nyere Dreamspark Premium) nøkler gir ofte to aktiveringer. Så om vi skal snakke om prinsipper, så har du ikke mulighet til å flytte en slik nøkkel til en ny pc. Skal sies at det sikkert teoretisk går greit å flytte en slik nøkkel, men ingen garantier. Men skjønner at du har oppgradert til Windows 8 allerede, så slaget er nok tapt. Finnes ikke en funksjon for å degradere til win7 igjen og så finne cdkeyen ? Nei, ikke om du tilfeldigvis har tatt en systemavbildning av hele OS partisjonen med windows 7 når den var aktivert. Skal du ellers nedgradere til Windows 7 igjen, vil du trenge nøkkelen (som du ikke har) for å aktivere Win7 igjen. 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2013 ok, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå