slowmoris Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Hei, når jeg skal koble meg på nettverket med passordet under ruteren så får jeg tilgrense tilgang og jeg kommer ikke på nett.. søylene er jo der.. og den viser at jeg har nett. Hva er dette? jeg bruker windows 7 Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Litt lite info her. Er det faktisk en ruter du mener, eller et rutermodem? Hvilken leverandør osv? Fungerer det med andre enheter, eller er det kun den ene maskinen som er fucked? For meg høres det ut som at modemet ikke er koblet til internett, men at du er koblet til wifinettet, slik at enhetene dine kan kommunisere internt i huset, men ikke ut på internett. Hvis du gir litt info om hvilken ruter/rutermodem det er så kan vi kanskje finne ut av det ut fra hvilke lys som lyser osv. Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 Direct Connet Ruteren er Mikrotik Jeg skrev inn passordet under ruteren... jeg hadde fint nett nederst i høyre gjøren i 1 min og så ble det tilgrenset. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Direct Connet Ruteren er Mikrotik Jeg skrev inn passordet under ruteren... jeg hadde fint nett nederst i høyre gjøren i 1 min og så ble det tilgrenset. Har du kontakt her med samme ruteren?? Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 Nå sitter jeg på jobb... tenkte jeg bare skulle høre her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå