jgranseth Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Vi gir deg fem tips som sørger for at juleminnene varer mye lenger enn til påske.Guide: Julebilder 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Husk også på å legge bort kamera litt. Det er viktig å være tilstede i opplevelsen også...:-) 2 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Er vel ikke kamera man bør frykte rogkas - smartmobiler og nettbrett derimot... 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Det jeg frykter mest, er å finne en mandel i riskremen 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Er vel ikke kamera man bør frykte rogkas - smartmobiler og nettbrett derimot... Spiller ingen rolle, så lenge det fotograferes med, er det et kamera... God jul Lenke til kommentar
Paal Harald Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Knallfin guide, Johannes! 2 Lenke til kommentar
jgranseth Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 Knallfin guide, Johannes! Takk for det Paal, god fotojul til deg Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Bare en liten ting jeg vil tilføye, på det bildet hvor damen stryker klær så skulle det vært en lavere lukkertid slik at selve strykejerns bevegelsen ikke flyter utover slik, men ellers en veldig fin guide Lenke til kommentar
jgranseth Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 Bare en liten ting jeg vil tilføye, på det bildet hvor damen stryker klær så skulle det vært en lavere lukkertid slik at selve strykejerns bevegelsen ikke flyter utover slik, men ellers en veldig fin guide Takk for tilbakemelding, men det kommer jo an på øyet som ser! Personlig synes jeg det kan være fint at bevegelse kommer med i bilder, blir ofte mye mer organisk og spennende da. Husk, det er ingen absolutte regler når det kommer til fotografi 2 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Det jeg frykter mest, er å finne en mandel i riskremen Nøtteallergi? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Nøtteallergi? Neida, men jeg liker ikke marsipan ... 3 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Det jeg frykter mest, er å finne en mandel i riskremen Så er det mye større utfordring i den danske varianten - Ris a la mande - der er det vegg til vegg med splittede mandler - utfordringen er ikke å finne mandel, men å finne den hele mandelen. Man skal kjenne etter før man tygger. (Det er ofte nesten like mye hakkede mandler som grøtris i oppskriften..) Endret 24. desember 2013 av Trondster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg