amilost Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hei! Jeg lurer på om det går an å skru opp farten i spill t.d. i C&C:Generals ? Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Er dette nødvendig da? Husker da CPU bestemte farten i Close Combat 1... Umulig å spille lengre. Lenke til kommentar
amilost Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Ja det er nødvendig for Generals går treigt ! skrur det opp til maks, hakker ikke men det går treigt. Hjelpe ? Lenke til kommentar
hl2 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hva pc er det du har ? graffikkort , +++ 8) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg hadde den erfaringa med C&CG at dess mer en firte på krava, dess kjappere gikk det, men på minimum detalj gikk det fortsatt en vag smule...tråkt, da... glatt, men rett og slett tråkt, i forhold til andre RTS'er... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Er dette nødvendig da? Husker da CPU bestemte farten i Close Combat 1... Umulig å spille lengre. Ja uff..prøv å spille Ports of Call (1989) på en 2,5GHz PC..tankskipene har aldri gått så fort Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Er dette nødvendig da? Husker da CPU bestemte farten i Close Combat 1... Umulig å spille lengre. Ja uff..prøv å spille Ports of Call (1989) på en 2,5GHz PC..tankskipene har aldri gått så fort For ikke å snakke om wing commander 1! Fikk så vidt se de røde prikkene (fienden) på radaren før du var noen lysår forbi dem Og ja.....jeg testet også POC. Måtte smile da båten akselererte fra 0 til 236417456 på 0,02sekunder Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Når jeg spiller Generals på LAN så setter vi alltid grafikken ned på minimum.. minste oppløsning og minimalt med detaljer.. Så lenge alle gjør dette så kan du ha mye action på skjermen før det begynner å hakke. Spillet ser jo fortsatt bra ut uten alle detaljene. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Vel, kan ikke akkurat si at jeg syns Generals hakker.. ting går rett og slett sakte. Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ok, feil valg av ord.. spillet "hakker" ikke men går sakte når det begynner å skje mye. Det bør ikke være mer enn 4 players i ett game hvis du vil unngå den verste "tregheten" Lenke til kommentar
z10an Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Trykk inn turbo-knappen da ! ...haha :wink: Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Trykk inn turbo-knappen da ! ...haha :wink: morsomt... :-? btw, til og med Red Alert 2 går treigt på LAN... på single player går det så fort at du så vidt rekker å trykke før de er framme, men på multiplayer går det mye tregere! Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Ja uff..prøv å spille Ports of Call (1989) på en 2,5GHz PC..tankskipene har aldri gått så fort man får lastet ned poc til bruk på raskere maskiner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå