Ovidia2 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 S a n d r a Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Anne Sofie Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Fint bilde med dust lyst. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 Fint bilde med dust lyst. Tusen takk Anne Sofie!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Hei, Ovidia2. Jeg vet ikke hvordan du har fått til den spesielle effekten i bildet (men skulle gjerne ha visst det ... !), men den forsterker det drømmende uttrykket i modellens øyne / ansikt og gjør bildet svært stemningsfullt ! Bakgrunnen i bildets høyre side gir en myk, men fin kontrast til modellen. Bildets venstre bakgrunn, derimot, går nesten i ett med modellens skulder, overarm og deler av underarmen, - noe som etter min oppfatning skaper litt "usikkerhet" og uro. Det samme gjelder for modellens hår, som delvis framtrer som mørkt fra pannen og bakover, og jeg lurer på om håret er farget, eller om den mørke fargetonen skyldes redusert lysintensitet ... . Denne kritikken til tross, -- bildet er spennende og stemningsfullt og har din unike "signatur" ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2013 Hei, Ovidia2. Jeg vet ikke hvordan du har fått til den spesielle effekten i bildet (men skulle gjerne ha visst det ... !), men den forsterker det drømmende uttrykket i modellens øyne / ansikt og gjør bildet svært stemningsfullt ! Bakgrunnen i bildets høyre side gir en myk, men fin kontrast til modellen. Bildets venstre bakgrunn, derimot, går nesten i ett med modellens skulder, overarm og deler av underarmen, - noe som etter min oppfatning skaper litt "usikkerhet" og uro. Det samme gjelder for modellens hår, som delvis framtrer som mørkt fra pannen og bakover, og jeg lurer på om håret er farget, eller om den mørke fargetonen skyldes redusert lysintensitet ... . Denne kritikken til tross, -- bildet er spennende og stemningsfullt og har din unike "signatur" ! Vennlig hilsen Albert. Tusen takk Albert for din utfyllende tilbakemelding. Jo det er røykmaskin som jeg har brukt her ..og ville skape en slik atmosfære der man bare aner hva som er hva...de fleste bilder er jo skarpe og klare men her ville jeg ha det mer drømmeaktig og mystisk... håper dette svarer rekker..GOD JUL til deg og dine!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Et fint bilde med flott lys og flott modell og en riktig God Jul. 1 Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Vakker modell, nydelig bilde som er herlig diffust. Kan det bli bedre? 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2013 Tusen takk Kai Petter og Jarle!! For fine kommentarer!! Fortsatt God Jul! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg