Gå til innhold

S a n d r a

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Ovidia2.

Jeg vet ikke hvordan du har fått til den spesielle effekten i bildet (men skulle gjerne ha visst det ... !), men den forsterker det drømmende uttrykket i modellens øyne / ansikt og gjør bildet svært stemningsfullt ! :)

Bakgrunnen i bildets høyre side gir en myk, men fin kontrast til modellen.

Bildets venstre bakgrunn, derimot, går nesten i ett med modellens skulder, overarm og deler av underarmen, - noe som etter min oppfatning skaper litt "usikkerhet" og uro.

Det samme gjelder for modellens hår, som delvis framtrer som mørkt fra pannen og bakover, og jeg lurer på om håret er farget, eller om den mørke fargetonen skyldes redusert lysintensitet ... .

Denne kritikken til tross, -- bildet er spennende og stemningsfullt og har din unike "signatur" ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, Ovidia2.

Jeg vet ikke hvordan du har fått til den spesielle effekten i bildet (men skulle gjerne ha visst det ... !), men den forsterker det drømmende uttrykket i modellens øyne / ansikt og gjør bildet svært stemningsfullt ! :)

Bakgrunnen i bildets høyre side gir en myk, men fin kontrast til modellen.

Bildets venstre bakgrunn, derimot, går nesten i ett med modellens skulder, overarm og deler av underarmen, - noe som etter min oppfatning skaper litt "usikkerhet" og uro.

Det samme gjelder for modellens hår, som delvis framtrer som mørkt fra pannen og bakover, og jeg lurer på om håret er farget, eller om den mørke fargetonen skyldes redusert lysintensitet ... .

Denne kritikken til tross, -- bildet er spennende og stemningsfullt og har din unike "signatur" ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Tusen takk Albert for din utfyllende tilbakemelding. Jo det er røykmaskin som jeg har brukt her ..og ville skape en slik atmosfære der man bare aner hva som er hva...de fleste bilder er jo skarpe og klare men her ville jeg ha det mer drømmeaktig og mystisk... håper dette svarer rekker..GOD JUL til deg og dine!!

Hilsen Tove

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...