Gå til innhold

T610 koster på Lefdahl?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg har iallefall kjøpt min nydelige blå t610 på Lefdal på Alnabru (Oslo), der kostet den 3485,- den 1. oktober. Prisgarantien dems gjelder i en måned og det virker som om prisene er på vei ned, så jeg satser på å vente litt til. Foreløpig er finnes laveste nettpris hos Mshop, som selger den for 2875,- + frakt (99,-)

 

Så om jeg skulle cashet inn 150% prisgaranti nå vil det gi rundt 750,- tilbake og en pris på rundt 2735,- i tillegg til fordelen ved å ha kjøpt mobilen på et fysisk sted. I utgangspunktet har Lefdal kun aluminium haze inne, men vedkommende jeg snakket med bestilte en blå til meg som var fremme på bare en dag, uten tillegg i prisen.

 

Så alle som har muligheten: LEFDAL er det beste stedet å kjøpe t610! 8)

 

 

*forbehold: at prisene er de samme som står på www.lefdal.com og at alle lefdalbutikkene er like bra som den på Alna. :woot:

Lenke til kommentar

Vel, jeg har iallefall kjøpt min nydelige blå t610 på Lefdal på Alnabru (Oslo), der kostet den 3485,- den 1. oktober. Prisgarantien dems gjelder i en måned og det virker som om prisene er på vei ned, så jeg satser på å vente litt til før jeg innløser den. Foreløpig er finnes laveste nettpris hos Mshop, som selger den for 2875,- + frakt (99,-)

 

Så om jeg skulle cashet inn 150% prisgaranti nå vil det gi rundt 750,- tilbake og en pris på rundt 2735,- i tillegg til fordelen ved å ha kjøpt mobilen på et fysisk sted. I utgangspunktet har Lefdal kun aluminium haze inne, men vedkommende jeg snakket med bestilte en blå til meg som var fremme på bare en dag, uten tillegg i prisen.

 

Så alle som har muligheten: LEFDAL er det beste stedet å kjøpe t610! 8)

 

 

*forbehold: at prisene er de samme som står på www.lefdal.com og at alle lefdalbutikkene er like bra som den på Alna. :woot:

Lenke til kommentar
Liertoppen, like utafor oslo, 2700kr uten abenomang :D norges billigste

 

hvor på liertoppen? en gateselger eller en butikk? noe navn/adresse på denne?

 

Det er norges lengste senter tror jeg da, skjør mot drammen, jeg vet ikke helt, søk på liertoppen senter eller no så finner du det.

 

Trenger å vite navnet på butikken, drar nå :lol:

Lenke til kommentar

 

Det er norges lengste senter tror jeg da, skjør mot drammen, jeg vet ikke helt, søk på liertoppen senter eller no så finner du det.

 

Da dette er et ganske kjent og ikke minst stort kjøpesenter var det liksom navnet på butikken jeg fisket etter. Det holder liksom ikke å bare møte opp liertoppen, gå til første og beste kasse og si du skal ha en t610. Hun som jobber på H&M vil da kanskje se litt rart på deg :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...