skjelsba Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Noen som vet hva t610 koster på lefdahl (i trondheim)? har lyst til å utnytte 150% prisgarantien deres :-) Så at telefonen uten binding koster 2990 på www.yatack.no og jeg kan aldri tenke meg at lefdahl har lavere utsalgspris enn dette. noen som vet? Lenke til kommentar
geddi74 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Sjekk www.mpx.no. Pris kr.2870,- Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Vel, jeg har iallefall kjøpt min nydelige blå t610 på Lefdal på Alnabru (Oslo), der kostet den 3485,- den 1. oktober. Prisgarantien dems gjelder i en måned og det virker som om prisene er på vei ned, så jeg satser på å vente litt til. Foreløpig er finnes laveste nettpris hos Mshop, som selger den for 2875,- + frakt (99,-) Så om jeg skulle cashet inn 150% prisgaranti nå vil det gi rundt 750,- tilbake og en pris på rundt 2735,- i tillegg til fordelen ved å ha kjøpt mobilen på et fysisk sted. I utgangspunktet har Lefdal kun aluminium haze inne, men vedkommende jeg snakket med bestilte en blå til meg som var fremme på bare en dag, uten tillegg i prisen. Så alle som har muligheten: LEFDAL er det beste stedet å kjøpe t610! 8) *forbehold: at prisene er de samme som står på www.lefdal.com og at alle lefdalbutikkene er like bra som den på Alna. Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 *host* les heller posten under. lagg i nettet kan være en smule irriterende for utålmodige sjeler. Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Vel, jeg har iallefall kjøpt min nydelige blå t610 på Lefdal på Alnabru (Oslo), der kostet den 3485,- den 1. oktober. Prisgarantien dems gjelder i en måned og det virker som om prisene er på vei ned, så jeg satser på å vente litt til før jeg innløser den. Foreløpig er finnes laveste nettpris hos Mshop, som selger den for 2875,- + frakt (99,-) Så om jeg skulle cashet inn 150% prisgaranti nå vil det gi rundt 750,- tilbake og en pris på rundt 2735,- i tillegg til fordelen ved å ha kjøpt mobilen på et fysisk sted. I utgangspunktet har Lefdal kun aluminium haze inne, men vedkommende jeg snakket med bestilte en blå til meg som var fremme på bare en dag, uten tillegg i prisen. Så alle som har muligheten: LEFDAL er det beste stedet å kjøpe t610! 8) *forbehold: at prisene er de samme som står på www.lefdal.com og at alle lefdalbutikkene er like bra som den på Alna. Lenke til kommentar
SnoopDaDogg Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Liertoppen, like utafor oslo, 2700kr uten abenomang norges billigste Lenke til kommentar
parazite Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 ******! Har siba en slik prisgaranti? Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Liertoppen, like utafor oslo, 2700kr uten abenomang norges billigste hvor på liertoppen? en gateselger eller en butikk? noe navn/adresse på denne? Lenke til kommentar
mpkpo Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Kan noen forklare meg hva denne garantien går ut på?? Forsøkte finne nettsted, men tror ikke de har tatt seg råd til det.. Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Kan noen forklare meg hva denne garantien går ut på?? Forsøkte finne nettsted, men tror ikke de har tatt seg råd til det.. Her står det mer om Lefdal's prisgaranti. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Gjelder dette på varer så en kan kjøpe på nettet og? Ser det ikke står noe om dette i linken skjelsba fant. I så tilfelle, holder det med en printscr av nettsiden? Noen så faktisk har fått tilbake 150% av differansen når de har funnet en vare billigere på nettet *Utnytte, utnytte* Lenke til kommentar
SnoopDaDogg Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Liertoppen, like utafor oslo, 2700kr uten abenomang norges billigste hvor på liertoppen? en gateselger eller en butikk? noe navn/adresse på denne? Det er norges lengste senter tror jeg da, skjør mot drammen, jeg vet ikke helt, søk på liertoppen senter eller no så finner du det. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Liertoppen, like utafor oslo, 2700kr uten abenomang norges billigste hvor på liertoppen? en gateselger eller en butikk? noe navn/adresse på denne? Det er norges lengste senter tror jeg da, skjør mot drammen, jeg vet ikke helt, søk på liertoppen senter eller no så finner du det. Trenger å vite navnet på butikken, drar nå Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Det er norges lengste senter tror jeg da, skjør mot drammen, jeg vet ikke helt, søk på liertoppen senter eller no så finner du det. Da dette er et ganske kjent og ikke minst stort kjøpesenter var det liksom navnet på butikken jeg fisket etter. Det holder liksom ikke å bare møte opp liertoppen, gå til første og beste kasse og si du skal ha en t610. Hun som jobber på H&M vil da kanskje se litt rart på deg :wink: Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Koster 3295,- Fint om du kunne utdype hva du faktisk svarer på. Regener med at det er "subject", men likevel Lenke til kommentar
Fido Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Leftdal, forus, har/hadde den til 995,- Det er det billigeste jeg har sett til nå Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Koster 3295,- Fint om du kunne utdype hva du faktisk svarer på. Regener med at det er "subject", men likevel Nei det er prisen på kaffe i Uganda. Selvsagt er det svar på spørsmålet :-) Men de forandrer prisene hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå