Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Chattetråd for de enslige i julen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Pqy3rC

....litt whisky isteden i løpet av kvelden :p

Whiskey ? ... dette er nok kvelden for greier laget av potet, gitt!

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si, jeg for første gang i en alder av 29 år feirer jul alene... og det er ikke så aller værst. Føler meg iskald da! Siden jeg ikke tenker noe særlig på det.

Det burde vel sies at jeg kommer fra en høytradisjonell familien, hvor vi som små og nesten godt i 20åra mine gikk rundt juletreet og hadde tonnevis av egne tradisjoner.

Største problemet mitt er at jeg har sett ferdig alle serie/filmer jeg hadde, og nå kjeder ræva av meg :)

Lenke til kommentar

Må si, jeg for første gang i en alder av 29 år feirer jul alene... og det er ikke så aller værst. Føler meg iskald da! Siden jeg ikke tenker noe særlig på det.

Har feiret alene siden jeg ble 18, og stortrives med det!

Med det sagt kommer jeg fra et kjært hjem, og jeg elsker både mor og far -> Men jeg bryr meg rett og slett ikke om jul (eller andre høytider for den del).

For å ikke lage for mye problemer kjøper jeg til og får pakker fra familie. Bortsett fra det lager jeg en ekstra fin middag for å "feire" litt, men det er mer fordi jeg liker god mat ;)

Endret av Jofred
Lenke til kommentar

Har feiret alene siden jeg ble 18, og stortrives med det!

Med det sagt kommer jeg fra et kjært hjem, og jeg elsker både mor og far -> Men jeg bryr meg rett og slett ikke om jul (eller andre høytider for den del).

For å ikke lage for mye problemer kjøper jeg til og får pakker fra familie. Bortsett fra det lager jeg en ekstra fin middag for å "feire" litt, men det er mer fordi jeg liker god mat ;)

Det er litt interessant at du sier, jeg har samme følelsen... Jeg har ganske god lønn, så gaver er som regel ikke så spesielt stort for meg (Med mindre det er veldig personlige ting). Så det meste handler om å tilfredsstille andre, med juletradisjoner og gaver

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...