Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Svelging

Anbefalte innlegg

Har aldri smakt på det selv, men jeg ser for meg at det sannsynligvis ikke smaker så mye. Det er vel heller det å vite hva det er man har i munnen som eventuelt gjør det ubehagelig. Jeg kan bare tenke meg at det smaker omtrent det samme som ukokt eggehvite eller noe. Hadde det kommet i form av en skjult ingrediens i en kebab, så hadde nok ingen lagt merke til det.

Svelging er forøvrig sikkert kjempefint for dem som er på lavkarbodiett. :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er veldig deilig om partneren svelger, uten tvil. Men det viktigste er at vedkommende liker å gjøre det og ikke tvinger seg til å gjøre det fordi det skal være godt for meg. Da blir det av en eller annen grunn mindre godt. Og ja, eg har smakt selv og ser ikke det helt store problemet - unntatt når eg er syk eller har spist sterk mat. Da er ikke konsistensen så morsom lenger...

• Liker 4
Lenke til kommentar

Har aldri smakt på det selv, men jeg ser for meg at det sannsynligvis ikke smaker så mye. Det er vel heller det å vite hva det er man har i munnen som eventuelt gjør det ubehagelig. Jeg kan bare tenke meg at det smaker omtrent det samme som ukokt eggehvite eller noe. Hadde det kommet i form av en skjult ingrediens i en kebab, så hadde nok ingen lagt merke til det:

Da tar du kraftig feil :)

Lenke til kommentar

Av nysgjerrighet etter hva jenter utsettes for svelget jeg en hel load selv, og det var jo faen meg godt! :blush: Høres sikkert veldig sært ut, men er vel som å spise sitt eget snørr/blod/osv. Konsistens var god, smaken var hef1000! :thumbup: Er det noe å sette fingeren på så er det kanskje ettersmaken og belegget på tunga.

Terningkast: 5/6 :yes:

Anonymous poster hash: 0b3cb...f91
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Aldri skjønt hva the big deal med jizz i munnen er. Altså det kan jo smake litt forskjellig, men det er ikke mange sekundene det er i kjeften før du svelger det heller. For å roe ned smaken litt kan man jo bare mixe det ut med spytt før man svelger. Gjør meg ingen verdens ting.

Tror ikke jeg overdriver når jeg sier at jeg kan telle på èn hånd hvor mange ganger jeg har spytta. Da som regel i dusjen eller noe .

Endret av medlem-124997
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om 10 år, så har Einar det fremdeles svart på hvitt at du kan gjøre det av og til. :p

Jeg svelger derimot ikke.

Hahahaha, ja - det har han da ;)

Jeg brukte å brekke meg av det før, men har ikke gjort det i det siste. Jeg er ikke den som hopper av glede og gjør det hele tiden, men jeg kan som sagt gjøre det av og til :)

Ikke noe problem om jenta ikke svelger. Hørte en kompis som sa at dem som ikke svelger alltid fikk hun ta 3-4 sekund med deep troath neste gang.

Jeg synes det er hot der og da, men ingen dealbreaker om hun ønsker å spytte det ut igjen...

Ehm, seriøst? Om ei jente ikke vil, så synes jeg man skal respektere det også og ikke "straffe" neste gang.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...