AnonymDiskusjon Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Hei. Jeg er ei jente på 18 som tenner voldsomt på å svelge sæd. Noen som vet hvor normalt det er å like dette i blant jenter? Foretrekker du å svelge eller at partneren svelger? Anonymous poster hash: aa9ae...308 Anonymous poster hash: aa9ae...308 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Det er da helt normalt det. Altså, det virker som om de fleste ikke er veldig stor fan av det, men er da endel som er det og. For meg så er det det samme, egentlig. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Noen er vel nøytrale også, men gjør det av og til for å glede partneren. Det er store forskjeller på dette feltet også vil jeg tro. Burde ikke være et problem å få gjøre det med fremtidig kjæreste Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 Har aldri hørt om gutter som har noe i mot det iallefall, så når du er så heldig at du faktisk liker det så er det bare å kjøre på! Anonymous poster hash: 0b3cb...f91 Lenke til kommentar
Anvilycus Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Ikke svelg for mange gutter nå. Du får HIV/AIDS bare ved å svelge sæd/sperm fra gutter hvis de har sykdommen. Hjelper lite med kondom hvis du suger for mange gutter. Bare ha det i bakhodet. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Må vite at de er friske ja, er ikke bare graviditet man må være på vakt motæ det er også hiv og andre seksuelt overførbare sykdommer. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Det skal dog sies at sannsynligheten for å få HIV blant heteroseksuelle er svært liten. Jeg ville heller "bekymret" meg for klamydia, hpv etc 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Det skal dog sies at sannsynligheten for å få HIV blant heteroseksuelle er svært liten. Jeg ville heller "bekymret" meg for klamydia, hpv etc Ja, er en del andre sykdommer som er mer vanlige og ikke så veldig trivelig å få heller. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 Ja, for meg er det viktig å vite at han nyter det ellers føler eg at det ikke er mye vits i å gjøre det. Nå skal det sies at jeg på en måte liker å være underdanig under sex, og at det kanskje kan ha noe med det å gjøre? Men ja hopper ikke til sengs med hvem som helst, men selvfølgelig er kjønnssykdommer noe man bekymrer seg for. Anonymous poster hash: aa9ae...308 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Kanskje. Sex handler også om å gi og å ta og om partner nyter det og man liker å glede, så kan der være derfor også. Folk er forskjellige og liker ting av ulike grunner 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Jeg tror at de aller fleste karer synes det er brennhett når dama svelger. Det er ikke noe jeg forlanger eller forventer, men setter pris på. Vet ikke helt hva som gjør det så bra, men det har sikkert med at det viser en ekstra innsats, en ekstra vilje til å gi nytelse, og det setter definitivt en ekstra spiss på opplevelsen.Det å være underdanig i senga er veldig vanlig. Veldig mange, både jenter og gutter tenner på at å bli tatt kontroll over. Har du en partner/lekekamerat som gjør dette på dine premisser og ikke tramper over grensene dine kan du ha det riktig så fint. 3 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Av de jeg har vært i forhold med har 10% elsket det. De andre har gjort det nå og da, men stort sett vært ganske nøytral til hele greien. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Mulig jeg har vært heldig, men mer enn halvparten av de jeg har hatt sex med mer enn én gang svelger. En av samboerne mine begynte å svelge etter å ha lest et studie om hvilken påvirkning det skulle ha på karer. Jeg fikk aldri vite hva det sto i den artikkelen, men siden den gang har hun aldri mer spytta. Kanskje sto det noe lurt der, for det er i alle fall ei av de jentene som en gang i blandt dukker opp i hodet mitt, som aldri blir helt glemt... Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Ja, det er nok mer enn halvparten som har gjort det her også, men altså kun 10% som har uttrykk at dette er noe som virkelig tenner. Endret 23. desember 2013 av Sentenza Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Dere som synes det er fett at dama svelger, har dere smakt på dere selv? 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Ja, det er nok mer enn halvparten som har gjort det her også, men altså kun 10% som har uttrykk at dette er noe som virkelig tenner. Høres rett ut. Dere som synes det er fett at dama svelger, har dere smakt på dere selv? Nope, jeg ser ingen grunn til det. Endret 23. desember 2013 av Leo_ Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Før i tiden fikk jeg brekninger av det og kastet nesten opp, men varierer litt fra partner til partner også. Man har mer lyst til å glede om det er noen som gir og ikke bare tar. Nå for tiden er jeg vel mer nøytral til det med å svelge, men liker å glede. Sugingen liker jeg. Hmmm, nesten så jeg vurderte anonymfunksjonen for første gang her 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Dere som synes det er fett at dama svelger, har dere smakt på dere selv? Ja. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Ja. Det sies vel at smaken er veldig avhengig av hva man spiser. Er ikke helt ulogisk. Meeeen man stopper vel ikke direkte for å smake, da må man like det ekstremt godt Tror ikke det er helt uvanlig at fyrer smaker litt på egne varer. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Altså, jeg har aldri gått inn for det, men ting skjer jo når man har sex, og vips så har man litt sæd i munnen. No biggie, selv om jeg ikke er stor fan. Og ja, selvsagt avhenger det av hva man spiser, det gjør det jo med kvinner og. Men jeg smaker alltid bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg