Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Svelging

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, for meg er det viktig å vite at han nyter det ellers føler eg at det ikke er mye vits i å gjøre det. Nå skal det sies at jeg på en måte liker å være underdanig under sex, og at det kanskje kan ha noe med det å gjøre? :)

Men ja hopper ikke til sengs med hvem som helst, men selvfølgelig er kjønnssykdommer noe man bekymrer seg for.

Anonymous poster hash: aa9ae...308
Lenke til kommentar

Jeg tror at de aller fleste karer synes det er brennhett når dama svelger. Det er ikke noe jeg forlanger eller forventer, men setter pris på. Vet ikke helt hva som gjør det så bra, men det har sikkert med at det viser en ekstra innsats, en ekstra vilje til å gi nytelse, og det setter definitivt en ekstra spiss på opplevelsen.

Det å være underdanig i senga er veldig vanlig. Veldig mange, både jenter og gutter tenner på at å bli tatt kontroll over. Har du en partner/lekekamerat som gjør dette på dine premisser og ikke tramper over grensene dine kan du ha det riktig så fint. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Mulig jeg har vært heldig, men mer enn halvparten av de jeg har hatt sex med mer enn én gang svelger. En av samboerne mine begynte å svelge etter å ha lest et studie om hvilken påvirkning det skulle ha på karer. Jeg fikk aldri vite hva det sto i den artikkelen, men siden den gang har hun aldri mer spytta. Kanskje sto det noe lurt der, for det er i alle fall ei av de jentene som en gang i blandt dukker opp i hodet mitt, som aldri blir helt glemt... :)

Lenke til kommentar

Ja, det er nok mer enn halvparten som har gjort det her også, men altså kun 10% som har uttrykk at dette er noe som virkelig tenner.

Høres rett ut.

Dere som synes det er fett at dama svelger, har dere smakt på dere selv?

Nope, jeg ser ingen grunn til det.

Endret av Leo_
Lenke til kommentar

Før i tiden fikk jeg brekninger av det og kastet nesten opp, men varierer litt fra partner til partner også. Man har mer lyst til å glede om det er noen som gir og ikke bare tar. Nå for tiden er jeg vel mer nøytral til det med å svelge, men liker å glede. Sugingen liker jeg.

Hmmm, nesten så jeg vurderte anonymfunksjonen for første gang her ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...