GamerStrikeHD Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Hei, her om dagen skulle jeg se på dette med det innlegget mitt om "Skjermkort klikker" så jeg skrudde skruene litt hardere, men så kom det: Default Boot Device Missing or Boot Failed. Insert Recovery Media and Hit any key Then Select Boot Manager to choose a new Boot Device or to Boot Recovery Media. Så når jeg gikk til bios menu så tok jeg av boot on lan, etter det står det bare Acer Logoen og den piper hele tiden. Plis hjelp meg med det, Takk For Svar! Endret 22. desember 2013 av GamerStrikeHD Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Du har mistet kontakt med harddisken. Det kan jo være mange grunner til slikt. Hvilke skruer er det du har skrudd på? Lenke til kommentar
GamerStrikeHD Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 Jeg har skrudd på de som er rundt laptopen, men den har sluttet å pipe, men det kommer forstatt det : default boot device... Lenke til kommentar
GamerStrikeHD Skrevet 24. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2013 Ingen flere?.... Lenke til kommentar
GamerStrikeHD Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 Jeg byttet harddisk så den gikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå