|SeVen| Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Trenger noen gode timingser jeg. Har 2x256 PC3200 Twinmos m/winbond som tåler mye juling. Kjører de på 238 nå. Og det går fint. Men det er med slappe timingser. Kjører de ikke i dualmode. Tenkte jeg skulle sette de i dualmode nå, og da trenger jeg noen litt frekke timingser som duger. Noen her som har noen ideer ? jeg har 0 peil på timingser egentlig. Bare vet de jeg har nå er slappe (Default). Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Siden du spør om frekke timeingser, så kan man jo gi deg det da, men ikke sikkert de funker så bra på dine brikker 2-2-2-5. du kan jo starte med det og gå oppover til 2.5 på CAS og teste da ellers så øker du de andre til 3 og sånn er det jo egentlig bare å forske seg fram Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Fungerte fint de timingsene der. Men klarte ikke 238 da. Klarte 215 i dual mode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå