tha_lode Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Jeg er på jakt etter en mediaspiller. Den skal brukes til å vise slideshow med jpger ifra en Windows 7 share. Har vært innom mange løsinger på jakt etter den rette, men ingen har levert enda. Kriterier: Vifteløs. Kablet eller wifi LAN Støtter å logge seg på SMB shares. Kunne vise JPGs i div størrelser og kvalitet på en dataskjerm (1680x1050) Ikke premium pc pris Bonus: Håndtere svært musikkbibliotek, analog lyd ut, Netflix, Spotify, IOS app for fjernstyring) Forhistorien: -Jeg har prøvd flere gamle pcer, men får de ikke til å bli stille nok. -Jeg har også prøvd raspberry PI, men verken openelec eller raspbmc funker over tid (Maskinen krasjer alltid etter en dag eller to) -Har en gammel ACryan boks, men den taklet ikke oppløsningen til skjermen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Prøvd xBian på pi`en? Ellers så vil en android dongle til noen hundre kroner gjøre det du ønsker. ES file explorer er bra til fildeling på nettverket. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) android dongle... Mener du chromecast? xbian funka heller ikke sist jeg prøvde den. BTW: Fant aldri ut om pien freaka ut fordi det var ganske store jpger og den knela eller om det var softwarebugs. Endret 22. desember 2013 av tha_lode Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Nei, mener en slik en: http://www.komplett.no/rikomagic-android-mini-pc-mk802-iiis/794264 Finnes bøttevis av varianter. Kjører Android, som skal klare alt du ber om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå