Scoob911 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Har hatt en HTC One S ca. 3 månedr, og i dag, plutselig, var det ikke mulig å slå på wifi lenger. Wifi-signalet som skal dukke opp i linjen øverst kommer ikke, og jeg får ikke opp noen nettverk i nærheten (har brukt den på 3 andre nettverk i dag, uten problemer). Har resatt mobilen et par ganger, og slått av og latt den være av flere min, uten at dette har hatt noe effekt. Søkte raskt rundt på nett, og virket som det var flere som hadde hatt dette problemet, men kunne ikke finne noe god grunn, eller fiks på det. Noen her som har vært borti det og har en løsning? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Når du sier resatt, du mener tilbake til fabrikk eller? En kunde hadde samme problem før sommeren husker jeg, jeg tok backup av telefonen og var klar til å kjøre factory reset før det ordnet seg av seg selv.. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 HTC One S har ofte WiFi-problemer, 3 i slekta mi + mange på internett har det samme problemet. Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 Har ikke tatt fabrikk reset ennå, men det blir nok neste test om det ikke løser seg. iFire: Har du hørt om noe løsning ennå? Hvordan er det med garanti dette her? Produktet fungerer ikke som det skal bare 3 mnd etter kjøp. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 iFire: Har du hørt om noe løsning ennå? Nei, dessverre. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 *Hvordan er det med garanti dette her? * Normalt er det 2 års garanti på den. Hvordan og når har du kjøpt den? Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 Da har jeg kjørt både tilbake til fabrikkinstillinger, og hard reset. Ingenting funker. Bra alt er backupet på nett, men nå sitter jeg med en telefon uten kontakter, apper eller noe, og får ikke oppdatert noe heller, for jeg har jo ikke nett... Kjøpt på Multicom for 4 mnd siden. Burde jo egentlig bare fått en ny tilsendt, det er jo helt klart noe feil her. Men blir nok til at jeg må sende den inn og vente noen uker før jeg får den tilbake, og Multicom er ikke særlig raske heller. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Ja, sånn er det dessverre i blant. I tillegg står ting som post og service verksteder litt stille nå i jul/romjul/nyttår . Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg vet at one x har problemer med wifi noen løse deler, hvis du trykker lett bak på mobilen et sted mellom lader og kameraet så kan det være du får signal igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå