Skrueduck Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) https://bbs.archlinux.org/viewtopic.php?id=130515 Har Arch allerede installert, men om jeg må reinstallere skal jeg bruke den metoden. Endret 22. desember 2013 av Skrueduck Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Easy installation of Arch defeats the purpose of Arch. Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 :-) Gleder meg ikke til en evt. reinstallasjon uten det. Det tar sin tid. Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Easy installation of Arch defeats the purpose of Arch. Du kan fortsatt briefe med det da, det er jo det viktigste. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Du kan fortsatt briefe med det da, det er jo det viktigste. Mulig, men da må jeg i alle fall begynne å bruke det først. Endret 22. desember 2013 av RattleBattle Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Å installere Arch er lett i forhold til hva det var å installere Slackware fra disketter. Da gav jeg opp! Hadde ikke Google på telefonen til hjelp da. Forsøkte det scriptet, men foretrekker å installere uten! Endret 31. desember 2013 av Skrueduck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå