ilpostino Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Fujifilm har laget mikrofonen ST-1 som blant annet fungerer til Fujifilm X20 hvis en bruker adapteren som følger med. Er det noen her som har denne mikrofonen som ikke bruker adapteren? Har en Røde-mikrofon fra før som jeg ikke får brukt på min X20 da jeg ikke har denne overgangen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 I følge denne siden bruker kameraet en kontakt som heter E6 som har 8 pins + jording kontra 4 pins som en vanlig micro USB bruker. Det er vistok mange produsenter av telefoner som bruker den samme kontakten så skal prøve å få tak i 8-pins USB -> female jack fra en annen produsent og se om det går. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Fant denne tråden om en fyr som har laget det selv. Han selger de for $25. Kunne sikkert fulgt bruksanvisningen og mekket til selv men akkurat nå er det mer fristende å kjøpe ferdiglaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå