Gå til innhold

Ipod = Elendig lydkvalitet

Wundel

Anbefalte innlegg

Må si at jeg ikke er særlig imponert over Ipods lydkvalitet. Bassen er nesten ikke tilstede i det hele tatt. I tillegg er equalizer-presetsene utrolig dårlige. Man kan få mer bass der, men da vrenger den hele signalet. Hodetelefonene som følger med er en vits, så jeg bruker noen Sennheiser plugger i stedet. Disse gir genial lyd på andre spillere/den bærebare PC'en, mens ipoden stinker....

Har hatt en Ipod 20 GB i 1 år nå...

Ellers er jeg fornøyd med den. (Bortsett fra at den låser seg for ofte og at FORTSATT ikke batteri-indikatoren virker....)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si at jeg ikke er særlig imponert over Ipods lydkvalitet. Bassen er nesten ikke tilstede i det hele tatt. I tillegg er equalizer-presetsene utrolig dårlige. Man kan få mer bass der, men da vrenger den hele signalet. Hodetelefonene som følger med er en vits, så jeg bruker noen Sennheiser plugger i stedet. Disse gir genial lyd på andre spillere/den bærebare PC'en, mens ipoden stinker....

Har hatt en Ipod 20 GB i 1 år nå...

Ellers er jeg fornøyd med den. (Bortsett fra at den låser seg for ofte og at FORTSATT ikke batteri-indikatoren virker....)

Det høres ut som du har fått en mandagsspiller synes jeg. Jeg har en ny 10GB-variant og med musikk rippet i 128kb AAC hører jeg nesten ikke forskjell på ipod'en og samboerns panasonic discman med orginal-cd'en i.

Hodetelefonen som følger med er noen av de bedre som finnes av plugg-i-øret-varianten. Dessverre virker det som de ikke passer i alles ører. Jeg synes de er helt fine, men har truffet mange som får vondt av de etter kort tid. Dette virker som det er veldig indeviduelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...