kodderen Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Den siste tiden har jeg og dama vert seksuelt aktive. Men av og til så har vi ikke kondomer tilgjengelig. Jeg stapper ikke penis inn i henne, men jeg gnikker den utpå vaginaen hennes. Så jeg er litt bekymret for at hun kan bli gravid av dette? Hun har hatt uregelmessig mens ganske.. denne uka som var skulle hun egentlig hatt mens, men hun er jo alltid sein. Hadde forresten sex inatt, og kondomen sprakk. Jeg trakk den fort ut igjen, men er det lurt å ta angrepilla? Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Ja, det er lurt å ta angrepilla. Nei, det er ikke lurt å drive med penisgnukking mot vagina heller. Vil du bli far? Lenke til kommentar
kodderen Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 Hvor stor er sjangsen da bår du gjør det? Nei jeg er ikke klar for å bli far.. idag er det Søndag så får ikke tak i pilla.. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Dere virker unge, og da er dere mest fruktbare. Sjansen er stor nok til at du bør ta litt ansvar. Lenke til kommentar
kodderen Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 Får kjøpe angrepilla med det første på Mandag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg