Posemedchips Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hvor mange spillemål har Soldado? Han regnes vel som en flopp. Har vel 2-3 spillemål... Foretrekker han uansett foran Defoe.. Seriøst?? Den burde satt, Soldado Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hvor mange spillemål har Soldado? Han regnes vel som en flopp. Regner med han er kjøpt for mer enn en halv sesong. For tidlig å kalle flopp, selv om han ikke har overbevist. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Ser man kun på statistikken og at Soldado har hatt et par "off-kamper" så kan jeg skjønne at noen begynner å tenke i de baner, men fyren bidrar i større grad enn Defoe, er flinkere til å posisjonere seg og har et skikkelig vinner-instinkt.Sutrer ikke som Defoe heller og holder seg unna offside.Type spiller som plutselig får ketchup-effekten.Edit: Mens jeg skriver det har han 3 store sjanser som han bommer på visstnok, takk skarru ha Robbie Soldier Endret 22. desember 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Kunne lett hatt hat-trick på fem minutter, ja. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Har vel 2-3 spillemål... Foretrekker han uansett foran Defoe.. Seriøst?? Den burde satt, Soldado Når? Ade hadde vel første spiller mål fra en spiss idag (i pl) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Når? Ade hadde vel første spiller mål fra en spiss idag (i pl) Putta han ikke tre i EL før Liverpool-kampen? Tror ikke alle var fra straffemerket. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Når? Ade hadde vel første spiller mål fra en spiss idag (i pl) Nope, Soldado puttet mot Norwich(?) etter å ha blitt spilt gjennom av Eriksen. Edit: Var enten Norwich eller Villa mener jeg å huske, men han har ihvertfall skåret et spillermål i Premier League også. Endret 22. desember 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Ikke det de sa på TV ved første målet hans :-P Latias, i PL :-) Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Første kampen med Spurs på en stund jeg virkelig har lyst å se slutten på.. Så er det julebesøk.. Så jæ... typisk COYS Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 Da blander jeg vel Cup-kampen mot Villa med PL-kampen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Noen her som pratet om at Lamela var en flopp, han har jo ikke vært lengre i Spurs enn Soldado... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 Noen her som pratet om at Lamela var en flopp, han har jo ikke vært lengre i Spurs enn Soldado... Og jeg sa det samme til vedkommede om Lamela som jeg gjorde om Soldado Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Da blander jeg vel Cup-kampen mot Villa med PL-kampen. Du har helt rett, du. Han putta mot Aston Villa i PL. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 Du har helt rett, du. Han putta mot Aston Villa i PL. Hva skulle jeg gjort uten sexy menn? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Noen her som pratet om at Lamela var en flopp, han har jo ikke vært lengre i Spurs enn Soldado... Det var meg det. Ut for forrige sesong burde han prestert bedre, han har altfor mange (lette ballmist). Den spilleren må få det mentale på plass så blir det. Dette er en god gammeldags Tottenham-kamp dette. Man vet aldri hva resultatet ble Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå