AnonymDiskusjon Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 er dette utslettet noe å bekymre seg over? de blekner ikke når jeg presser på dem. Anonymous poster hash: f193f...1f2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 utslettet er forresten bare på venstre arm Anonymous poster hash: f193f...1f2 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Det ser ikke så skummelt ut. Hvor lenge har du hatt det? Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Synes det ser ut som helt vanlige blodutredelser jeg? Jeg får sånne fort av å bære bager/vesker/pappesker som presser mot armen. Gjerne spredt også, så det ser skikkelig rart ut med en gang. Men som alltid, hvis du er usikker så bestiller du en legetime. Men igjen, om du ikke har noen andre plager og er frisk og pigg så ville jeg bare avventet. Edit: Etter jeg tenkte tanken på å forstørre bildet så trekker jeg tilbake at det lignet på blodutredelser Sorry! Kanskje du har kommet borti noe du ikke har tålt, eller at det er tørre flekker som er irriterte? Endret 22. desember 2013 av Heidi Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 Det ser ikke så skummelt ut. Hvor lenge har du hatt det? jeg har hatt det siden i dagmorges. Anonymous poster hash: f193f...1f2 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Da tror jeg ikke du har så mye å beskymre deg for. Om de blir verre, begynner å kø, ikke går bort med tiden osv, burde du oppsøke lege. Men det der går nok fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå