Jan Egil Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Tryvann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Husker veldig godt. Noen flotte vinterdager i romjula med snø og rimfrost på trærne, før regnet kom og fjernet det meste igjen. I alle fall der jeg var. Flott at noen har foreviget det vakre Winter-Wonderland! Vakkert bilde! Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 Takk skal du ha, Laila! Det var en magisk romjul i fjor. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Nydelig bilde som gir god julestemning. Så vidt jeg forstår så er det ikke så mye rimfrost hos dere akkurat nå... Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hei, Jan Egil. Et svært vakkert bilde, med en komposisjon som viser et vell av detaljer i både for- og bakgrunn. Skarphet og farger er meget bra, og lyset er fantastisk ! Et virkelig severdig bilde, Jan Egil ! En riktig God Jul til deg og dine ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 Nydelig bilde som gir god julestemning. Så vidt jeg forstår så er det ikke så mye rimfrost hos dere akkurat nå... Takk skal du ha, Olav! Det er slett ikke sånn som dette på Østlandet nå nei. Så julestemningen må vi fikse på annen måte.:-). Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 Hei, Jan Egil. Et svært vakkert bilde, med en komposisjon som viser et vell av detaljer i både for- og bakgrunn. Skarphet og farger er meget bra, og lyset er fantastisk ! Et virkelig severdig bilde, Jan Egil ! En riktig God Jul til deg og dine ! Vennlig hilsen Albert. Tusen takk for hyggelig kommentar, Albert! Når været ikke er klassisk "julete", må vi spe på med bilder fra arkivet. :-) Super jul til deg og de du er glad i! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg