Gå til innhold

Spettmeis ... .


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spettmeisen er en artig kar på fuglebrettet, og her har foreviget den i karakteristisk stil, Albert! Jeg har imidlertid observert at spettmeisen er litt dominerende og nærmest usympatisk når det er flere om maten.

 

Riktig god jul til deg også, og takk for ditt engasjment og gode kommentarer her på akam.no. Har ikke sjekket ut men, men antar du er den som gir flest kommentarer av alle her, og dermed den som bidrar mest til inspirasjon og entusiasme. Kos deg!

 

Mvh

Jan Egil

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spenstig positur! Supert bilde. Henger meg på de øvrige her. Takk for alle positive kommentarer og konstruktive tips og tilbakemeldinger her på Akam. Du er en stor ressurs og jeg utnevner deg herved til "Årets kommentator" på Akam. Har ikke fullmakt til å overbringe gavekort på Japan Photo. Men hvis HelloKirati leser dette er jeg sikker på at hun gjør det.. Ønsker deg og familien en riktig god jul!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å så flott Albert! Duse vakre farger som gjentar seg i hele bildet og fin positur på pippipen! Helt enig med Jan Egil ang dine kommentarer i År du har vært fantastisk! God Jul og Godt Nytt År til deg og dine!!

Hilsen fra Tove :)

 

Hei, Ovidia2.

Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! :)

Det har vært interessant og lærerikt å studere dine mange fantastiske bilder, som utvilsomt krever både kreative evner og tekniske ferdigheter, og sikkert også et hav av tid ! :)

Jeg ønsker deg og dine en riktig God Jul, Tove ! :)

 

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Spenstig positur! Supert bilde. Henger meg på de øvrige her. Takk for alle positive kommentarer og konstruktive tips og tilbakemeldinger her på Akam. Du er en stor ressurs og jeg utnevner deg herved til "Årets kommentator" på Akam. Har ikke fullmakt til å overbringe gavekort på Japan Photo. Men hvis HelloKirati leser dette er jeg sikker på at hun gjør det.. Ønsker deg og familien en riktig god jul!

 

Hei, Olav.

Tusen takk for overveldende kommentar !! :)

Jeg tror aldri jeg har vært på et forum med så mange hyggelige, dyktige og hjelpsomme entusiaster ! :)

Du, Jan Egil og Tove har i særlig grad gitt meg lyst til å "få opp" et eget lite studio for portrettfotografering, og en rekke andre har presentert bilder fra ulike sjangre som har vært svært inspirerende ! :)

Jeg ønsker deg og alle dine en riktig God Jul, Olav, og hvis det lager seg slik en gang, kan vi kanskje utveksle synspunkter og erfaringer over en eller "hallitrær" ! :)

 

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Spettmeisen er en artig kar på fuglebrettet, og her har foreviget den i karakteristisk stil, Albert! Jeg har imidlertid observert at spettmeisen er litt dominerende og nærmest usympatisk når det er flere om maten.

 

Riktig god jul til deg også, og takk for ditt engasjment og gode kommentarer her på akam.no. Har ikke sjekket ut men, men antar du er den som gir flest kommentarer av alle her, og dermed den som bidrar mest til inspirasjon og entusiasme. Kos deg!

 

Mvh

Jan Egil

 

Hei, Jan Egil.

Tusen takk for hyggelig kommentar, og for opplysningene om spettmeisens egenskaper, - da har jeg lært litt i dag, også ! :)

I løpet av den tiden jeg har vært her på forumet, har jeg lært mye av dyktige, hjelpsomme og inspirerte / inspirerende entusiaster, og det har gitt meg et "løft" når det gjelder denne fascinerende hobbyen ! :)

Jeg ønsker deg og dine en riktig God Jul, Jan Egil !

 

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...