AnonymDiskusjon Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hei, Nesten hver dag de siste to ukene har jeg hatt problemer med å bevege pekefingeren min. Fingen er allerede hovnet litt opp når jeg våkner, men det har pleid å gi seg ganske raskt. Det var ikke tilfelle i dag. Fingen var enda litt større, og det tok 20 minutter før jeg kunne bøye den helt inn mot håndflaten. Er det noen som vet hva dette er eventuelt om det er noe en lege bør se på? Fingen min er helt fin nå, og fungerer 100 % uten smerter, men når jeg våkner så kan jeg ikke bøye den, bare rotere den. Kan det være at jeg ligger dårlig og på en eller annen måte stopper blodtilførselen til den fingen? Anonymous poster hash: 1e999...418 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Heh, diskusjon.no er alltid et flott sted å bli diagnostisert. Gå til legen om dette er et problem som plager deg. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Virker som en slags betennelse lignende ting, men jeg kan ta så utrolig feil. Men jeg har ett råd som jeg vat at jeg har hundre prosent rett i og det er at du skal gå til legen eller forhøre deg med en lege så får legen vurdere hva han skal gjøre videre med dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå