Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Å lord! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Taktisk av Moyes. Om United slepper inn no så kan han skulde på det raude kortet til Valencia. Jævlig unødvendig av Valencia, og det er jævlig irriterande at ein lar seg sleppe så lavt defensivt. Mykje betre om ein kan halde ballen oppe i bana. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 For en spennende kamp for oss nøytrale. Takk for kampen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Vel, jeg fikk både spenningen og seieren jeg ønsket meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Hva kaller du det forsøket fra Hull som såvidt ikke gikk inn? Hva kaller du det perfekte selvmålet? Flaks for United. Hva kaller du at headingen ikke var perfekt? Er det United sin feil at han ikke klarer å heade lavere og inn? 3-2 målet var selvmål, men det var 2-0 også. Du er så jævla latterlig. Beskylder en klubb for flaks. Lol. Endret 26. desember 2013 av RollsReus 2 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Fikk dessverre bare sett de 20-30 siste minuttene, men det var et herlig trøkk i kampen. Skulle ønske jeg fikk sett hele snuoperasjonen. Herlig med 3 poeng på boxing day Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Ingen kan klage på underholdningsverdien hvertfall. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Alt i alt ufortjent seier. Uavgjort hadde vært fair her. Elendig av Hull å slippe inn 2 mål på 5 (?) minutter. Hva kaller du at headingen ikke var perfekt? Er det United sin feil at han ikke klarer å heade lavere og inn? Nei? Men det var flaks at den ikke gikk inn Endret 26. desember 2013 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Hahaha. Det United gjør de siste 15 er kanskje det verste jeg har sett av et fotballag. Noensinne. Strøkent å hente opp med 3 mål. 3p bak Chelsea, 5p bak toppen. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 Åh. Deilig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Den redningen fra De Gea. Oh my god! Ligaens desidert beste keeper. Orker ikke trynet til Valencia i en god stund fremover. Drittspiller av dimensjoner. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Alt i alt ufortjent seier. Uavgjort hadde vært fair her. Sånn fungerer ikke fotball. Lær deg det. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 United spelar altfor dårleg. Det blir for mange feil, for stressa og litt for ofte ufarleg når ein skal gjere noko sjølv. Den dårlege starten til United bør Moyes absolutt ta tak i, for det såg ut som om spelarane ikkje var klare til kamp når fløyta gjekk. Ein er uansett heldige når ein vinn på grunn av eit sjølvmål, men United burde hatt endå betre kontroll utover i andre omgang. Når Hernandez kjem inn så får vi inn fart og energi, men dessverre så øydelegg han fire-fem gode mogelegheiter med dårlege touch og forferdelige pasningar tilbake til medspelarar. Det er ikkje godt nok. Det klart mest positive med denne kampen er at ein ikkje gir opp når ein ligg under med to mål mot eit av dei beste heimelaga i ligaen. 2-0 så tidleg i kampen må vere vanvittig demotiverande, men gode prestasjonar i første og litt flaks i andre sikrar ein veldig viktig siger. Det må vi absolutt berre bygge vidare på. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Bra av oss å snu 2-0 til 2-3, men de siste 15 minuttene - nesten ikke negler igjen... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Hahaha. Det United gjør de siste 15 er kanskje det verste jeg har sett av et fotballag. Noensinne. Starten på kampen var ikkje så mykje betre. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Sånn fungerer ikke fotball. Lær deg det. Blir for mye å be om fra han Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Herlig å se Fletcher fra start igjen. Alltid likt fyren, og det at han kommer tilbake fra en så alvorlig sykdom står det enorm respekt av. Hadde Chica vært i kampform tenker jeg vi hadde vunnet komfortabelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Valencia var vel ute på grunn av x gule uansett. Får vel ikke ekstra for det røde? Blir vel to kamper da? Må jo få ekstra for rødt kort. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Ja, Fletcher hadde en fin kamp. Gjorde tre klare interceptions hvor han leser spillet og bryter mellom. Som i gamle dager. Gambler på at ingen på banen hadde fler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå