Mr. President™ Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Typisk at det er mål de "få" jeg ikke får med meg...men fantastisk! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Ikke frispark til Adnan der da? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Det forsvarsspelet dei to midtstopparane våre, og kanskje spesielt Evans presterte i starten av denne kampen får ein til å lure på kva som foregikk i natt, eller eventuelt på bussen på veg til stadion. Det har til tider sett ut som at begge to har vore på flatfylla i lengre tid og i tillegg tatt på seg sko som er altfor store. Eg har god tru på at desse to saman med Jones vil vere fantastiske for United i lang tid framover, men akkurat i dag har begge to sett ut som om fotball er noko dei akkurat har byrja med. Smalling rettar opp litt av inntrykket med scoringa si, men begge to bakerst har gitt vekk ballen altfor mykje, og gjerne i situasjonar der det var heilt unødvendig. Rooney har heldigvis hatt ein veldig god kamp sålangt og har gjort ein svært viktig innsats med fantastisk assist og veldig flott mål. Det er veldig viktig at vi kom tilbake så fort som vi gjorde i denne kampen og etter 2-2 så har ting sett betre ut, meir kontroll og noko rolegare spel, men laget har framleis ein del å ta igjen i andre omgang for at det her skal sjå anstendig ut. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Trenger ikke si noe mer etter å ha lest archanios sitt innlegg. Spot on! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Såvidt jeg husker, så har jeg bare sett en snau kamp fra Hull i år, men jeg ble faktisk litt imponert over hvor bra de ligger. Syns de ser mye mer strukturert ut enn en nedre-tabell-klubb. Adnan endrer kampbildet totalt etter han kommer på. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Enig. Adnan inn med Valencia bak han har fungert veldig bra. Men er absolutt ikke bra at Rafael må ut med skade igjen Også sier noen her at Jones er ute noen uker også... herrefred. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Åfyfaen. Blør fra øynene.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 FAEN MEG FRISPARK DA! FAEN MEG IKKE RART AT HAN FÅR REFLEKSER SOM GJØR AT HAN FILMER! DRITTDOMMERE I HELE LIGAEN Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Irriterende at det nå blir påpekt at Adnan "detter lett" hver gang han går i bakken. Soleklart frispark den situasjonen han var i nå f.eks. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Fy faen Huddlestone sine cornere... det kunne vært mål. Endelig bra av Young. come on UTD!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Valencia ute mot Norwich... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Noen som egentlig husker sist gang Evra var skadet i over én uke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Erten netter seiersmålet. Bankers Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Bra for Fletch at han fikk spilt 60 min men vi trenger å vinne i dag, godt bytte. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Heldige der, hva faen er det med Huddlestone i dag? Taklinger, skudd, cornere, alt skremmer meg som faen. Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Shit, Huddlestone skaper mye farlig..! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 ja blured! Januzaj kommer til få andre gule i dag, har dårlig følelse.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Hva i helvete Chicha?! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Chicha følg med på posisjonene til teammates helvete!!! YEEEEEEEEEEESSSSS ASHLEY BABYYYYYY GOOD BALLLLLL YEEES GET THE FUCK IIIN Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 ROFL. Han er fortsatt United-spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå