Danny92 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hey hey For et par år sia så spillte jeg et ganske kult spill som jeg nå ikke klarer og finne. Det er et multiplayer spill, du er en penguin/tux. Tar fart ned en bakke på en rampe hopper og flyr. Man skal lande på pyramider(jo høyre opp, jo fler poeng), små "isfjell"(firkanta fjell, flate), fly gjennom hindrer osv. Man mister høyde selvfølgelig etterhvert på grunnen lavere fart over tid. Søkt på alt mulig rart på google, nå håper jeg på hjelp her Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Penguini The Penguin? Basert på bildene jeg fant på google så ser det ut til å stemme med hva du beskriver, men jeg har ikke spilt det, så kun gjetting Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 Nope, sorry. Det er nok ikke det spillet. Det er ikke et 2d spil, "kameraet" er rett bak penguinen kan man si. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Tux Racer Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 Nei, ikke den heller. Det er nesten ingen aking nedover, hovedmålet er å klare å fly til målet. Også er det multiplayer. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Et par år, er det 2 år, eller 15 år? Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 4 år sia tenker jeg, siden jeg driver med linux igjen så fikk jeg veldig lyst på det Lenke til kommentar
Egle Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 SuperTux? http://supertux.lethargik.org/screenshots.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå