Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

20 år aldri hatt kjæreste


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er en jente på 20 år som aldri har hatt kjæreste. Det gikk fint da jeg var 16, 17 år, men de siste 2 årene har jeg følt veldig på dette.

 

Jeg vet at noen har vært forelsket i meg, men jeg har rett og slett ikke hatt de samme følelsene for de.

 

Jeg er også jomfru. Noe som plager meg. Har en venn som ikke kan snakke om annet en sex og det går meg på nervene.

 

Er også skeiv. Så jeg er bare interessert i jenter.

 

Er det unormalt å være jomfru som 20 åring? Føler meg helt elendig egentlig.



Anonymous poster hash: 959f0...4a4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bor i Nord i landet. Ikke at det har noe å si. :)

 

Jeg har ikke noe problemer med det sosiale. Forelsker meg ikke så ofte, så kan jo ha noe med det å gjøre. Dette irriterer meg fordi jeg føler meg så utenfor.

 

Det siste året har jeg hengt mye med en gjeng som er veldig opptatt av sex. Spesielt denne vennen av meg. Får nesten lyst til å slå denne personen ned, fordi det er overdrevet. Jeg mener ikke at folk ikke kan snakke om sex, men denne personen gjør det bare får trass virker det som. Eller for å være "kul".

 

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 959f0...4a4
Lenke til kommentar

Først av alt, hva er normal? Jeg kjenner ingen folk som er «normale». Alle har noe spesielt ved seg. Å være «normal» burde miste sin sjarm omtrent på din alder, lenge leve forskjellene. Alt i alt, forsøk å gi minst mulig oppmerksomhet til at du ikke har hatt kjæreste ennå og at du er jomfru. Glem det, det suger energi fra deg. Bruk heller energien din på noe kult og morsomt. Finn og vær sammen med mennesker som du nyter selvskapet til, så kan du jo eventuelt begynne med noe nettdating e.l. når du er klar for det.

 

Edit: Den sexpraten kan du jo be kompisen din om å slutte med. Om han/hun er en bra venn, burde de slutte. Det er i alle fall ikke så lurt å venne seg til å ikke si ifra om ting som en egentlig ikke holder ut med.

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

 

Er gutt, 20. Mistet jomfrudommen som 16 åring. Har hatt sex med 3 jenter, noe som ikke er helt unormalt.

 

Er nå samboer med en helt fantastisk jente som jeg har vert sammen med siden høsten i fjord. Selv om det er litt uortodoks, så skulle jeg så gjerne ønsket at hun var min eneste. Jeg husker den første gangen min, det var helt spesielt for meg. Er ikke av den overfølsomme typen, men på dette området kan jeg kalle meg ganske myk. Jeg var forelsket i min første, som gjorde det enda verre når hun stakk fra meg fori hun ikke ville mer. Den neste var mer for å komme over min første.

 

Følelsene jeg har for min nåværende kjæreste er helt utrolig i mine øyne. Jeg, som i de flestes øyne (i følge de) er en helt lukket person åpner meg som en solsikke for kjæresten.

 

Selv om sexen med kjæresten er utrolig på sin spesielle måte (langt i fra noe løs sex, som duger der og da.) så kunne jeg faktisk gjort mye for at hun skulle vert min første.

 

Men andre ord så er det verd å vente, men ikke for lenge. Finner du noen du liker er det bare å kjøre på og huske å være ærlig. Tilbake på tilfeldig sex kommer jeg aldri til å være.

 

(Kan hende jeg skifter mening etterhvert, men den står på samme plass som den gjorde 150 dager siden da vi flyttet sammen)

 

Anonymous poster hash: 910e1...a7b

 

Anonymous poster hash: 910e1...a7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som har skjedd har skjedd. Du har et romantisk bilde av at hun skulle vært din eneste og jeg ser det, men dine erfaringer gjør deg til den du er og gjør at du kan se hvor bra hun er. Ikke vits å være hengt opp i hva som skulle vært annerledes.

 

TS: vet om folk som har vært senere enn deg på første gang og på kjæreste. Er ikke vits å gjøre det med noen bare for å gjøred et. Du finner deg nok ei søt jente skal du se :)

 

Er det lettere i f.eks Oslo enn i nord?

Lenke til kommentar

20 år og jomfru er ingenting å beskymre seg for. Du har såvidt kommet deg over tenårene,og har begynt livet som ung voksen, så kjærligheten har du mer enn god nok tid på å finne.

Når det gjelder vennen din som snakker så mye om sex; det er vel det noe h*n kommer til å vokse av seg med tiden, tenker jeg. Går utifra at h*n er rundt din alder, og det er dessverre ikke slik at den gjennomsnittlige 20-åring er spesiet moden.

"Most people don't grop up. Most people age. They find parking spaces, honor their credit cards, get married, have children, and call that maturity. What that is, is ageing."

De beskymringene du har nå vil nok fordufte med tiden skal du se :)

EDIT: Skriveleif.

Endret av Extraterrestrial
Lenke til kommentar

 

Hei.

 

Jeg er en jente på 20 år som aldri har hatt kjæreste. Det gikk fint da jeg var 16, 17 år, men de siste 2 årene har jeg følt veldig på dette.

 

Jeg vet at noen har vært forelsket i meg, men jeg har rett og slett ikke hatt de samme følelsene for de.

 

Jeg er også jomfru. Noe som plager meg. Har en venn som ikke kan snakke om annet en sex og det går meg på nervene.

 

Er også skeiv. Så jeg er bare interessert i jenter.

 

Er det unormalt å være jomfru som 20 åring? Føler meg helt elendig egentlig.

 

Anonymous poster hash: 959f0...4a4

 

 

Nei, det er ikkje unormalt.

 

Ta det helt med ro, og gjør bare det som føles naturlig og riktig for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...