Gå til innhold

Hvordan kan jeg tjene cash på en dag?

lion33

Anbefalte innlegg

Er det mulig å å finne et sted å jobbe en hel dag, eller bare eventuelt hjelpe noen og bli betalt for å gjøre en jobb - enten i gården eller hvor det enn skulle være bare kunne tjene litt cash..? Jeg trenger penger nå, jeg hadde jobbet 30 timer på 3 dager for 1500 kr ,men hvor kan man finne noe slikt ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mulig å å finne et sted å jobbe en hel dag, eller bare eventuelt hjelpe noen og bli betalt for å gjøre en jobb - enten i gården eller hvor det enn skulle være bare kunne tjene litt cash..? Jeg trenger penger nå, jeg hadde jobbet 30 timer på 3 dager for 1500 kr ,men hvor kan man finne noe slikt ?

Spør bestemordi om du kan klippe plenen hennes ;)

Ellers så vet jeg ikke om mulighetene for enkeltarbeid er så store med mindre du kjenner noen eller har lyst til å ta fast arbeid.

Lenke til kommentar

Legg ut annonse eller prøv deg på Facebook jobbsøking...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Se litt rundt etter småjobber. f.eks snømåking, maling osv. Gamle damer trenger ofte hjelp, og betaler i tillegg godt.

om du ikke finner jobb, spar alle penger du har mulighet å spare.

-Pant flasker

-Selg noe du ikke bruker

se denne linken. der er kanskje noe du kan gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...