lion33 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Er det mulig å å finne et sted å jobbe en hel dag, eller bare eventuelt hjelpe noen og bli betalt for å gjøre en jobb - enten i gården eller hvor det enn skulle være bare kunne tjene litt cash..? Jeg trenger penger nå, jeg hadde jobbet 30 timer på 3 dager for 1500 kr ,men hvor kan man finne noe slikt ? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Er det mulig å å finne et sted å jobbe en hel dag, eller bare eventuelt hjelpe noen og bli betalt for å gjøre en jobb - enten i gården eller hvor det enn skulle være bare kunne tjene litt cash..? Jeg trenger penger nå, jeg hadde jobbet 30 timer på 3 dager for 1500 kr ,men hvor kan man finne noe slikt ? Spør bestemordi om du kan klippe plenen hennes Ellers så vet jeg ikke om mulighetene for enkeltarbeid er så store med mindre du kjenner noen eller har lyst til å ta fast arbeid. Lenke til kommentar
Populært innlegg MartinF Skrevet 22. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 22. desember 2013 Spør bestemordi om du kan klippe plenen hennes I desember. 17 Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Om det er snø der, så kan du sjekke om det er noen gamle kjerringer som trenger oppkjørselen måkt. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 Om det er snø der, så kan du sjekke om det er noen gamle kjerringer som trenger oppkjørselen måkt. Ikke noe grønt eller hvit borte her Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 1500 kroner klarer du alltids å låne, hvis du MÅ ha de.. Hvis du har noe du er god på, kan du jo hjelpe venner og familie mot litt penger. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Er det mulig å å finne et sted å jobbe en hel dag, eller bare eventuelt hjelpe noen og bli betalt for å gjøre en jobb - enten i gården eller hvor det enn skulle være bare kunne tjene litt cash..? Jeg trenger penger nå, jeg hadde jobbet 30 timer på 3 dager for 1500 kr ,men hvor kan man finne noe slikt ? Legg ut annonse eller prøv deg på Facebook jobbsøking... Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Just sayin Finn.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Se litt rundt etter småjobber. f.eks snømåking, maling osv. Gamle damer trenger ofte hjelp, og betaler i tillegg godt. om du ikke finner jobb, spar alle penger du har mulighet å spare. -Pant flasker -Selg noe du ikke bruker se denne linken. der er kanskje noe du kan gjøre. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Du kan jo alltids finne noe du har av verdi, og selge det på Finn hvis du ikke trenger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå