Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Er det noen her inne som kunne laget meg en logo? den skal være ganske simpel, så om noen er interressert send meg en melding eller kommenter her, så sender jeg melding. Det skal være sånn type logo som google sin. kun tekst, ikke noen flere effekter. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Jeg kan gjøre litt grafisk design for deg, men ikke gratis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Jeg kan gjøre litt grafisk design for deg, men ikke gratis. Hvilken pris er det snakk om? har problemer med å overføre penger med kortet mitt. men om prisen ikke er så gal, og arbeidet er bra, kan jeg sikkert finne på noe Lenke til kommentar
oophus Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Det spørs helt på hvor teknisk det skal være. Du får sende meg en PM med idé og hva du skal ha, så kan jeg gi deg en grei pris på det. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Du finner folk her som gjør det for fem dollar. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Jeg kan også si at min pris starter på 1 kr. Greit å legge merke til nøkkelordet her dog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Du finner folk her som gjør det for fem dollar. Takk! Jeg kan også si at min pris starter på 1 kr. Greit å legge merke til nøkkelordet her dog. Har sendt PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå