Ovidia2 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Christmastime Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Kreativt og flott utført.., God Jul! Jan Åge 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 Kreativt og flott utført.., God Jul! Jan Åge Hjertelig takk Jan Åge:) Og God Jul til deg og dine også !! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hei, Ovidia2. Julen er en høytid der ulike symboler hører med, - gjerne i form av figurer med opplagt "kitch"-preg ... ! Men det gjør ikke noe, - i julen vil vi ha det sånn ! På bildet har du samlet "mye rart", - også gjenstander som for meg ser litt "kitch" ut, men du greier.å skape eleganse, og "oppsatsen" framstår som en eksklusiv utstilling, - mye på grunn av "dybden" du tilfører ved hjelp av lys og skygger, - svært imponerende, etter min oppfatning ! Jeg ønsker deg og din familie en riktig God Jul, Tove ! Vennlig hilsen Albert.. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2013 Hei, Ovidia2. Julen er en høytid der ulike symboler hører med, - gjerne i form av figurer med opplagt "kitch"-preg ... ! Men det gjør ikke noe, - i julen vil vi ha det sånn ! På bildet har du samlet "mye rart", - også gjenstander som for meg ser litt "kitch" ut, men du greier.å skape eleganse, og "oppsatsen" framstår som en eksklusiv utstilling, - mye på grunn av "dybden" du tilfører ved hjelp av lys og skygger, - svært imponerende, etter min oppfatning ! Jeg ønsker deg og din familie en riktig God Jul, Tove ! Vennlig hilsen Albert.. Hjertelig takk Albert for en fin tilbakemelding setter stor pris på dette:) God Julefortsetning!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg