Tyvlytter Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hallo! Savner en virkelig god serie nå når det er juleferie. Lyst til å se en serie hvor jeg blir sikkelig "hekta." Seriene under er yndling seriene mine, som fikk meg hekta! - Grey`s Anatomy - Prison Break - Suits - Arrow - Nikita - Modern Family - Two and a half men - White Collar - Walking Dead Har sett endel andre serier også, men det er de som jeg synes er best! Hvilke serier kan dere anbefale som faller i smak? Lenke til kommentar
elghunk Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) The Shield: beste serie jeg har sett, Oz: fengselsserie, en del råere enn Prison Break tror jeg, ikke sett PB 24: ren underholdning/spenning The Wire er bra, men første sesong er litt kjedelig synes jeg War and Remembrance og The Winds of War er perfekt dersom du er interessert i 2. verdenskrig og Holocaust, den har noen dødpunkter må innrømmes Dexter går jo an, men den siste sesongen var et makkverk synes jeg Endret 21. desember 2013 av elghunk Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Ettersom det ser ut som du liker "lette" serier: Person of Interest Shameless (US) Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) -Entourage (har til gode å møte en person som ikke digger denne serien) -Homeland -Game Of Thrones (hørt at det er bra, men ikke tatt tiden til å se selv) -Friday Night Lights (helt grei drama, første sesong er bra) -How I Met Your Mother (Artig i starten, men de siste sesongene er gørr) -Friends? -The Unit -The IT Crowd -Californication -Blue Mountain State -House -It's Always Sunny In Philadelphia -Lost Har forøvrig sett alle seriene du lister utenom Nikita, Walking Dead og Grey's Anatomy. Endret 21. desember 2013 av c7Nn Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Lie to me! Er et must Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Skal du kunne fullføre serien i løpet av jula? Du sier ikke noe om sjanger, men jeg slenger ut diverse forslag: Party Down - humorserie, 2 sesonger a 10 episoder Sopranos - Drama. Beste serien jeg har sett. 6 sesonger The Shield - Politidrama. Glimrende serie. Tror det er 6 sesonger her. Seinfeld - Tidenes beste komedie etter min mening. 9 sesonger. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 American Horror Story <3 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 The Unit 24 Lost Prison Break Breaking Bad Homeland Suits Dexter The Blacklist Under the Dome Game of Thrones Alle seriene er absolutt verdt hvert minutt Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Se Arrow! http://www.youtube.com/watch?v=E3DAsbuCc8g http://www.imdb.com/title/tt2193021/?ref_=nv_sr_1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Sjekk House of Cards i netflix, sykt bra! Lenke til kommentar
Arianne Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 DexterHouse Game of Thrones Homeland How I Met Your Mother The Big Bang Theory De tre første er ihvertfall serie jeg har blitt hekta på, og hvor jeg bare MÅ se neste episode, helst med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå