ITsam Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Hei, jeg tenker å lage en pc "Steambox" men mangler en del en PCI Express Riser Card (f.eks silverstone) har men hvor kan jeg kjøpe det. Takk på forhånd Endret 21. desember 2013 av ITsam Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Noe slikt som dette antar jeg? Håper dette hjelper med bygginga. 1 Lenke til kommentar
ITsam Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Noe slikt som dette antar jeg? Håper dette hjelper med bygginga. jo noe som det.. men vet du om det er PCI Express 3? takk Endret 22. desember 2013 av ITsam Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 jo noe som det.. men vet du om det er PCI Express 3? takk Det skal nå i hvert fall være PCI express 2.0 som er mer en godt nok for dagens Grafikkort i følge det jeg vet. Det spørs nå litt på hva du skal kjøre, men alt opp til 780 Ti skal du ikke merke noe til forskjell på mellom 2.0 og 3.0. Er nå forøvrig bare og sende Digital Impuls en mail og spørre, de er en seriøs gjeng folk og svarer nok på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Tror ikke slike har noe 2.0 eller 3.0, er nok bare porten på HK som avgjør det. Er jo bare en skjøtekabel tross alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå