rockybalboa Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 vet noen hvor jeg kan finne ut om systembuss?? hva er det? Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 NICE OPPGAVE DU HAR FÅTT AV LÆREREN DIN DA... Har du vudert å søke litt da??? se på søkelisten til HW.no og søk etter det på google.com da... bruk det lille av hjerne hvis du har. JEG FANT MASSE OM DET!!!! lett som bare f*** Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Umm... jeg liker IKKE måten det blir svart på i dette temaet. Fordi at jeg lurer også litt på hva FSB egentlig er. JEg vet hva den gjør, men ikke hvordan den fungerer, og det er ingen sider som jeg har funnet til nå som har forklart meg det på en måte så jeg forstod det Det er en svær utfordring for min lille hjerne... Edit: mente Systembuss Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 NICE OPPGAVE DU HAR FÅTT AV LÆREREN DIN DA... Har du vudert å søke litt da??? se på søkelisten til HW.no og søk etter det på google.com da... bruk det lille av hjerne hvis du har. JEG FANT MASSE OM DET!!!! lett som bare f*** Siden du fant så masse, så kan du vel hjelpe til med å legge inn en link til en av stedene du fant. Og bruk en mer høffligere tone neste gang. Info om systembussen finner man på gode hardware sider som har dataleksikon / dataordliste. Det er mulig å søke litt, men man finner mest sannsynelig informasjonen man trenger på engelsk og ofte finner man ikke helt det man søker etter. På internett siden http://computer.howstuffworks.com/ kan du lese om hvordan tingene i datamaskinen fungerer. Fant ikke systembus men det er sikkert nevnt i informasjonen om CPU, RAM eller Chipsett. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 http://www.ikt-driftsfag.net/nonsecure/mas...are/Default.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå